Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Stranice: 1
Hvala puno na pomoći!
Kad ugradim sve skupa, javim rezultat.
Pozz...
Trebalo bi da na diag mozes da vidis stanje displeja, tj. da li je odjavljen ili ne.
Hvala. Nažalost, nije odjavljen.
Imao sam slicnu situaciju gdje je covjek mjenjao cd30 .... uz puno vrtenja oko njega da ga uparim na kraju sam pin radia upisao u display i sve uredno proradilo ... u prevodu komplet auto je na jedno pinu dok su radio i display sasvim drugi pin
Pozz...
I to je opcija kad mjenjaš radio pa imaš poznati code u displeju i radiju, ili ti je pin radija poznat. Zato se često i mjenja cijeli komplet pa nemaš patnje oko prijave.
Eto, ja izvadio dump pa me zanima da li bi mi tko mogao isklakulirati code. Po mom joj brojalici, code bi trebao biti 6580 ili 6605. Dump je u prilogu.
Zahvaljujem puno na pomoći!
A mozda te covek nije slagao, nego je nesto drugo u pitanju. I da imas pin od display-a, nista neces moci da uradis. Koji ti je radio u autu?
Pozdrav, Drz, i hvala na odgovoru.
Ne mogu napraviti "Disable Theft protection", jer nemam ispravan pin. Mislio sam da me op-com zafrkava, pa sam skocio do koljege i probao sa Tech2, medjutim
ništa od toga. Radio je cd30. No, s obzirom da sam kupio displej skupa sa odsjecenim konektorom od strane auta, sumnjam da se prodavatelj mucio sa odjavom.
At: Cubica:
Lijepo te je vidjeti na forumu nakon toliko godina.
Palo mi je na pamet, ali mjenjam TID sa GID, tako da nista od toga.
Displej je kod treceg kolege na cupanju dumpa, pa kad iscitam code, postavit cu dump i code ovdje radi provjere.
Zahvaljujem vam na odgovorima!
Pozdrav, ekipa,
Ne tražim kod, nego uslugu.
Moram zamijeniti displej na Corsi C 2006. Kupio polovan displej i čovjek mi se kleo majkom, babom, tetkom i svima da je
displej odjavljen. Pri pokušaju prijave displeja saznao sam da me je slagao ko bjesni pas.
Displej:
Corsa/Meriva/Tigra GID KU
13156842
Siemens VDO 5WK70033
EEPROM: vjerojatno 93c66
S obzirom da nemam programator, tražim nekoga iz zapadnog dijela Zagreba da mi uz određenu naknadu pročita dump
i iskalkulira code.
Unaprijed se ispričavam ukoliko post nije po pravilima foruma.
Zahvaljujem, Zoki.
Uspio riješiti brzinomjer prema tvom uputstvu. Zahvaljujem na pomoæi.
Brojaè okretaja je riješen na naèin da se odspoji akumulator, da se kontakt, i na okrenuti kljuè
se akumulator ponovno spoji. Eto, ako æe itkom ikad trebati.
Uzrok problema je najvjerojatnije pokušaj paljenja auta s crknutim akumulatorom.
SRS lampa se više ne pali nakon zamjene aku, dijagnostika ne pokazuje nikakve greške.
E, da...ventilator u kabini se gasio jer genijalci u ovlaštenom servisu prilikom rastavljanja konzole
nisu fiksirali temperaturni senzor kabine (ECC), pa je senzor pao na pojaèalo od playera...drugim rijeèima,
il se griješ ili slušaš muziku
Pozdrav ekipi!
Imam jedan èudan problem. Naime, na raskapanju imam xsaru iz 1999 godine na kojoj
kazaljka broja okretaja stoji s kontra strane graniènika, a brzinomjer skoèi na 70km/h
èim se upali auto. Èovjek tvrdi da se to pojavilo nakon izmjene akumulatora.
Drugi problem je da se upali lampica zraènih, i nakon toga više ne radi ventilator u
kabini. To je problem otprije akumulatora.
Jel tko ima kakav savjet?
Pa miša mu njegovog, ako se stvar riješi kada se razmrda konektor, onda treba prelemiti pinove na konektoru.
A kad veæ otvaraš, prelemi sve kontakte koji prolaze kroz ploèicu, a posebno one od napajanja.
Lijepo da si rijesio, ali hajde podijeli iskustvo i reci u èemu je bio problem!
Vozio sam auto bez zraènih jastuka do pa skoro nedavno, i u onom trenutku bi bio spreman uložiti
novac u SRS sustav, da ga je bilo moguæe ugraditi u auto (èitaj, za taj auto zraèni nisu postojali).
Moja preporuka, koliko god zraèni i centrala bili skupi, vrijedi ih složiti.
I kako koljega Tachomat kaže, kontroleri gotovo uvijek ostanu hardverski ispravni, èak sam negdje
našao TRW-ov èlanak o tome.
Kako automobilska indistrija okreæe gaaaadne pare na auto elektronici (pogledajte samo prosjecnu
cijenu glupog TPS-a koji je ustvari obièni potenciometar), njima je definitivno unosnije prodati
novu centralu nego se zaj** popravcima.
Auto ti vrlo vjerojatno bolje ide sa aditivom, ali nemoj ocekivati da ce ti taj aditiv ocistiti zastopane injektore.
Za kvalitetno ciscenje injektora jedino ti pomaze ultrazvuk.
Probaj aktivirati deadlocking kad si u autu, pa izaci van i sve ce ti biti jasnije. Jedini nacin bit ce ti kroz prozor.
To je funkcija da potencijalnim provalnicima i lopovima zagorca zivot.
Ako se sjecam dobro, sa bocnih strana imas rupe u koje moras ugurati ravni odvijac. Kad opruga popusti na jednoj
strani bag-a, otkvaci drugu stranu. Onda ti jos ostaje elektrika, a to pretpostavljam znaš. Kažu da se prije svega
toga skida klema s akumulatora
Pretpostavljam da je feler u roli.
Ovo je interface koji ce raditi sa svakim OBDII univerzalnom programu i na svakom kompatibilnom autu.
Probaj pronaæi shemu za visa interface (ima za naci na webu, a vjerujem i ovdje na forumu), pa ce ti biti
jasnije zasto visa nece raditi preko ovoga. E, da, ovakav interface ne podržava CAN protokol.
Ništa od navedenog. Jako lijep amaterski alat, ali nista vise od toga.
Simptomi mi vuku na "misfire", odnosno ponekad ne pali jedan od cilindara. A razlog moze biti redom: kablovi, svjecice, bombina,
injektori, tlak goriva. Znam da nije od neke pomoci, ali ja bi se kladio u svjecice ili èistoæu injektora.
Kontrolni modul pumpe je cest problem kod tih turbodizela. Greska se javlja radi hladnih lemova na elektronskoj ploèici.
Treba skinuti modul, otvoriti ga i prelemiti sve kontakte koji prolaze kroz ploèicu. Lak posao za elektronièara, ako
imas kakvog u blizini.
Auto ne mora dimiti nesto specijalno ukoliko tosi litru ulja na 1k km. Ulje moze zderati na semerinzima ventila ili uljnim karikama.
Da li auto ma 12 000 ili 120 000 km? Jer ako je ovo manje, onda auto gotovo da nije vozen. a to bi moglo znaciti da je negdje dugo
stajao, a da nije paljen. To su obicno scenariji gdje zapeku uljne karike, i naravno stradaju.
Da li ti auto motor cupka u nekim pravilnim intervalima, ili zatrokira tu i tamo?
A znam za taj filter, samo sam mislio da mozda nema jos koji!!!
Kad ti se vlaga pocne kondenzirati na staklima (zamagljuju se), i kad nakon sto se
ugasi klima pocne smrditi po vlazi, vrijeme je da se zamjeni peludni filter.
Peludni se mjenja, jer svaki pokusaj da ga ispusem ili ocistim nije bas bio
koristan.
Bye!
Meni ovo zvuci kao da tlak goriva u sistemu padne ako auto ne radi dulje vrijeme. Moguce
da je nepovratni ventil goriva ili injektori cure.
Nikad mi nije bilo jasno zasto ljudi flashaju airbag ECU i fingiraju bagove otpornicima ukoliko
nemaju namjeru ugradjivati nove zracne, a auto namjeravaju ostaviti za sebe...
Pa zar nije lakse u tom slucaju iskljuciti sijalicu na ploci, i rijesen problem?
Problem pregrijavanja najèešæe je mehanièke prirode, rijeðe elektrièke. Zamjeniti rashladnu teènost,
te isprati sistem, jer ako dosad nikad nije promjenjena, moguæe da je kristalizirala, pa radi mulja u rashladnom
sistemu nemaš protoka. Drugo, probati kuhati termostat, pa vidjeti da li potpuno otvara. I nije loše izvana
oprati kiler.
Za klimu promjeniti peludni filter i dezinficirati sustav klime. Isparivaè je mokar dok klima radi, pa je pogodan
za razvoj bakterija, i eto to smrada!
Treba podesiti timing bosch pumpe. To je problem koji je i mene dosta dugo mucio.
Proguglaj, imas dosta informacija i iskustava o tome.
Ne trebas raditi povezivanje 2 KKL adaptera. Napravis prijelaz jedan RS232 na dva rs232 i koristis jedan KKL.
Mislim da ti L linija dolazi na nekakav pin 6, a toga spojis na drugi port kao TX, i mozda bi moglo raditi.
Obicno, da bi opalio piropatronu u airbagu, sto je u pravilu elektrièni grijaè proveden kroz eksplozivni naboj, kroz
njega treba provuæi 0,5-1 Amper struje. I sad mi nije jasno kako je sqib opaljen sa unimerom.
No, u svakom slucaju, nije za igru, jer je bag jako opasan i moze dobrano ozlijediti osobu koja njime rukuje.
Samo za info, zracni jastuk obicno izljece brzinom od cca 300 km/h, pa ako bas ne morate, nemojte
mu se naci na putu.
Stranice: 1