Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Ja sam imao slièan problem na Twingu,.......mušterija se žalila isto tako da kad sipa gorivo ili kad je auto nagnut neæe da pali pa sam otvarao rezervar, na kraju sam i pumpu menjao, a štos je bio da, uvek kad je auto došao nije se to dešavalo i nije bilo grešaka, meðutim ja sam po....., i zatražio sam auto na neodreðeno vreme da ga uhvatim kad se to dešava, i cvrc milojka drugi dan on neæe da upali a ja brzo dijagnostiku i .....za vreme verglanja obrtaji nula, i zamenim senzor radilice od onda auto ko doksa pali na zub,.....pa pokušajte, budite uporni!!!!!!!!!
Da nema auto sluèajno plin??????!!!!!!!
Proveri kablove od sonde da raèunara, negde sigurno imaš prekid!
No jer ima boljitka???? Jer imaš opis te greške???
Filter èestica dizela
Kod filtera èestica dizela se radi o sustavu za izdvajanje dizelske èaði iz ispušnih plinova dizelskih motora. Kod Peugeot se, ovisno o modelu, koriste dva modela:
Filteri èestica dizela bez aditiva se koriste kod vozila, kod kojih je filter èestica smješten u blizini motora. Sustavi sa aditivom se koriste kod vozila kod kojih nije moguæe smještanje filtera èestica u blizini motora.
Katalitièki premazan filter radi bez aditiva i za to koristi premaz filtera koji sadrži plemeniti metal, te djeluje na dva naèina. Kod pasivne regeneracije se odvija spora i oprezna pretvorba èaði nataložene u katalizatoru u CO2. Taj postupak se odvija u temperaturnom podruèju od 350 - 500 °C i teèe kontinuirano, prije svega u vožnji pretežno na autocesti, bez posebnih mjera.
Samo kod dugog rada sa malim optereæenjem, npr. u gradskoj vožnji, aktivno povišenje temperature ispušnih plinova na okruglo 600°C skrbi svakih 1.000 do 1.200 kilometara za dodatnu regeneraciju filtera. Èestice nataložene u filteru sagorijevaju na toj temperaturi.
Kod sustava sa aditivom dodatak skrbi za smanjenje temperature paljenja èaði na cca 500 °C. Ovisno o naèinu vožnje je potrebna regeneracija svakih 500 do 700 km. Aditiv se prilikom svakog punjenja goriva automatski usipa u spremnik goriva. Pritom je jedna litra aditiva dovoljna za cca 2.800 litara goriva.
Pošto vidim da neki vlasnici vozila i sami exprimentišu, kad proèitaju ovo gore nadam se da neæe eksperimentisati oko svojih kola, jer ne samo da mogu sebi da naude, nego i prirodi i drugim ljudima!!!!! A što se tièe majstora i ovlašæenih servisa, toga ima svugde, sami sebi treba da naðete majstora i uvek da idete kod jednog i tog da poštujete, i on æe vas isto tako poštovati i naravno i naplatiti jer i znanje se plaæa, niko se nije rodio pametan, a i dobar majstor stalno ulaže u sebe i u alat, a to nije mala stvar.
Evo još malo o FAP-u, kada stavite miš na sliku videæete kako radi .......
Pa vidi šemu odakle dolazi +12v, trebalo bi sa releja!!!!!
Da li si gledao dal ti pokazuje brzinu vozila u parametrima i dali je realna??????
Pre nego što skineš pumpu i dizne nek ti neko izmeri izduvne gasove, mnogo dobra stvar!!!!!!Naravno ako ti i objasni šta je izmerio!!!!
Pa kako nema grešaka????? Kad se jednom upali lampica greška ostane registovana, probaj sa nekom drugom dijagnostikom i pratite pritisak u rail-u, hoæe da odstupa od zadanog, a ako se ne varam tu je Bosch common rail, pa javi šta se dešava i kakve su greške jer ima leka!!!!!!!
Pa ideš redom.....ako nema nikakvih grešaka, kreæeš od kilometraže(ako je ikako moguæe znati stvarnu!!!!), onda dizne obavezno izremontovati, i videti stanje motora, znaèi kompresija i kod dizel motora pogotovu kod TDI-a je usisni deo jako problematièan, treba ga oèistiti i ako je potrebno onda skinuti glavu i srediti ventile, èak i sa takvim zahvatom može da se produži vek trajanja motora!!!!
Pa ima rešeje, znaèi da se proveri sve pešaka, nema tu neke mudrolije, trebalo bi da radi, možda bi potrošnja bila veæa ali trebao bi da radi, slobodno je doteraj!!!!!
Nema ti druže mnogo mudrolije.......bez ozbiljnog zahvata ništa!!!!!!!
Teško.......odakle je auto uvežen??? Jedino da proveriš sve pluseve na ventilima, ili da proveriš plinski ventil da nije zaglavio ili ja sam se sretao na nekim opelima da je vezan na K liniju......ali mi smo puno tih ureðaja menjali sa našim!!!!!!
Treba mi, poslao sam ti mail......ali nisi mi odgovorio!!!!?
1. Obavezno mora da je sekvencionalan plin na njemu!!!
2. Ako je sekvent, onda proveri vremena ubrizgavanja
3. Proveri kilometražu i po potrebi zameni mikrofilter!!!
Ja sam imao isti problem sa elektro magnetnim ventilom na toj pumpi NIPON koji je curio na tim zicama po kompijuteru kad sam njega zamenuo jedva sam ga naso nemaju ga ni u OPELU ,problemi su prestali .Inace sam imao veliki problema sa tim autom
Dali si sam menjao taj ventil ili si nosio u Bosch servis????Pošto bih se i ja odluèio na tu varijantu???
Pa ako ti nije problem doði do Zrenjanina da probamo da naðemo rešenje za tvoj puntiæ!!!!!!
Proveri K liniju da nije negde u prekidu, Imobilajzer, radio......sve šta ide preko pina 7, jer imao sam veæ da su ugraðivali radio pa su odsekli konektor......
Dali za immo off treba da imam neki poseban alat ili mogu to da uradim sa opel scanerom? Sa opelscannerom mogu da izèitam eprom. Samo nemogu sad da uðem u motorni raèunar!!!!!!
Elem......ovde mi je Astra G 1.6 8V, kojoj se zapalio imobilajzer, otvorio sam ga i ploèa je dosta ošteæena, ne verujem da æu moæi da je spasem. Pa pitam, ako trebam da je menjam jer moram da menjam i motorni raèunar? Hvala
Jel si sa Brain bee-jem èitao te motore, jer nemoguæe da ne može da oèita!!!! Jedino da proveriš sve pinove do motornog raèunara i obavezno proveri sve pinove na raèunar pumpe!!!!
Ja sam imao problem sa Astrom G, uterali auto u radionicu na redovan servis i æorak, nismo mogli više da je upalimo. E sad simptomi su isti, isto nam je lampica treperila, tako da je 99% elektronika bosch pumpe, jer greška u immo može da je od ranije, sve u svemu bilo šta da radiš moraš prvo da oèitaš motor, pa javi šta ima.
Ali ja se ne seæam dali sam se sreo i sa jednom Astrom da joj prvi konektor nije sav od nafte.......èak sam èuo da im je to boljka i da zamenom ventila, posle odreðenog vremena se pojavi nafta......Dobro to mi je jasno da uzima obrtaje sa pumpe, ali zašto prijavljuje senzor radilice, nemoguæe da su sva tri loša......èak kada prijavljuje senzor radilice motor menja zvuk......
Greška je ....P bla bla Senzor radilice, signal nije plauzibilan, i P bla bla senzor radilice nema komunikacije......prvi put sam stavio Facet-ov senzor.....taj je crko posle deset dana, to me nije èudilo pošto je to hallov davaè, a Facet je tu dosta slab, ali sada sam stavio Meat&Doria i taj je trajao nekih dva meseca pa je poèeo da ga prijavljuje dok je hladan motor, što mi nije logièno je Hallov davaè obièno prekida kad su extremno visoke temperature(naravno ako je loš davaè), pa sam taj reklamirao pa su mi dali drugi koji je trajao nekih dva ili tri meseca, nisam siguran, pa ga je pre dve nedelje prijavljivao ceo dan, što mi nije logièno kako pali motor.....i sada ga uopšte nije prijavio( u meðuvremenu sam obrisao grešku), pa nekih dve nedelje. Možda je bitno da napomenem da je original kada je crko, samo brljao na 4000 obrtaja ........Dali ima neke veza sa time što na tim 1.7 motorima se vremeno sakupi nafta u konektoru raèunara motora ?????
Izvinjavam se što ovde upadam, ali nisam hteo da otvaram još jednu sliènu temu. Dakle problem imam sa istom Astrom, upitanju je senzor radilice. Veæ treæi menjam zaredom, pa reko da priupitam da nije moguæe daje neki softverski problem?????