Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Pa tako si i ja nešto mislim, ali me jedino buni kad zakačim manometar tlak je oko 3,2bara bez vakuma. Nakon prigušenja povrata čak pumpa drukne i 5,5-6bara. Sad ću se malo preko vikenda probat malo više pozabavit.
Nebi bilo do map-a, testiran. Otkačio sam i ispušnu granu i ništa. Kut predpaljenja podesim na 10°+-2 na 750o/min što bi terbalo biti ok. Budem još pogledao kontakte kod ecu-a.
Jel bi moglo biti možda da je problem do pumpe za gorivo bez obzira što pumpa toliko bara?
budem probao raskačit auspuh, a što se tiče pucanja, ne puca cijelo vrijeme samo nekad. Kompletan sam razvodnik promjenio prije par mjeseci. Ali mi nije jasno zašto dobro radi kad mu ubacim start sprej.
Ljudi evo da malo osvježim temu nakon par mjeseci sa istim problemom na istom autu. Samo što sam ovaj put već pomalo očajan jer nemam pojma kaj da mu više radim. Malo radi dobro prima gas ko lud, krenem na probnu vožnju u početku povuče pa stane, jedva da se do kuće dovučem. Ugasim upalim pa opet kao malo bolje pa opet se guši, pa malo puca. Čak sam ga danas gurao do kuće 100-tinjak metara
Urađena dijagnostika, greški nema osim alternatora koji je prerađivan, ali fila. Simptomi su mu kao da ima nedostatak goriva. Kad se guši malo mu špricnem start sprej i odma poludi. Skidao sam i čistio rezervoar. Pritisak u sistemu je 3,5bar, čak sam mali probao prigušiti povrat da malo tlak poraste, bilo je malo bolje ali nije to to. Dal možda postoji koja stvar da nešto propuštam?
Bio bih vam zahvalan na bilo kakvom odgovoru.
Evo da se javim sa iskustvima i problemima nakon malo više pređenih km i upoznavanja auta.
Što se tiče potrošnje ipak nije na kraju izašlo ko na početku. Potrošnja mi je oko 7l. Iako mi je i to malo puno, ali prihvatljivije je neg 10l. Mislim da je razlog malo većoj potrošnji 1 dizna, ali to će drugi vlasnik provjeravat (nadam se)
Što se tiče onog dimljenja problem je bio u elektromagnetnom vakumskom ventilu EGR-a.
Ima još jedna stvar koja me smeta kod tog auta je prazni hod (trzanje) kao da su nosači u banani. Stvarno trebaš biti precizan da promjeniš brzinu, a da nema trzanja.
Jeste novi je termostat bio, ali je bio neispravan.
evo da ne ostanem dužan odgovora. Ipak je bio problem u termostatu.
Tako je ima električni termostat upravljn preko ecu.
E sad kako bi on trebao raditi. Kak sam gledao po shemi kad se dade kontakt trebalo bi bit 12V na oba pina. Kad se auto upali napon bi trebao bit od 0-1V na pinu M55, a kod mene je napon na tom pinu bio auto upaljen ili samo kontakt 3.5V. Prema tome bi tebalo bit da je do ecu-a.
Jel zna možda netko kako bi se mogao ispitat termostat. Baš mi nije do testiranja napamet da spojim + i - na njega jer nije baš jeftin.
Nisam odzračio, nisam nigdje vidio da ima kakav čep za ispuštanje zraka. ali koliko sam ispustio tekučine toliko sam ulio i nazad.
Nije zapušen jer kad se skine termostat temperatura paralelno raste.
Pozdrav!
Imam sljedeći problem, na navedenom autu termostat ne otvara. Temperatura prije termostata poraste na 107°C, a u hladnjaku oko 35°C. Na koliko bi trebao otvarati termostat?
Termostat je nov, a dijagnostika ne prijavljuje grešku
Primjetio sam kroz ovih par dana testiranja da kad ga držim između 1500 i 2800 okretaja dimi, iznad 2800 puno manje gotovo ništa, a na leru baš ništa. I između tih 1500-2800 osijeti se lagano trokiranje.
Dok sam ga držal na tih 2000 okretaja otštekal sam maf senzor promjeni zvuk (jače lupa) i prestane dimit.
Znači u pitanju je omjer količine goriva i zraka. Po vašem mišljnju dal bi to bilo zbog maf senzora?
Pritisak turbine neznam, ali sam skidao egr (čist ko suza) i turbina se lagano okreće i nema nimalo lufta.
znam da jesam, auto imam mjesec dana i nisam baš primjetio do sad da nešto dimi dok ga jučer nisam držao u garaži na 2000okretaja. Na tehničkom je izmjereno zacrnjenje na eko-testu od 3 pokušaja 0,00.
Kak može točit prva dizna više, po nekoj logici bi trebalo biti da čim više toči na povratu znači da u cilindar toči manje.
Što se tiče verglanja, kad je malo hladnije pali na drugi, treci zub, a kad je oko nule pali bez greške.
Još sam primjetio da poprilično dimi, pogotovo kad sam to jučer testirao na 2000okretaja, skoro sam se ugušio u dimu. I još sam primjetio da ove 3 dizne malo jače lupaju nego prva.
Danas sam baš mjerio koliki je povrat na injektorima. Neznam koliko je to mjerodavno za ispitivanje, ali prema dobivenim rezultatima ispada da su minimalno 3 ili čak možda sva 4 neispravna.
Ispitival sam u vremenu od 5min. na 220bara znači u praznom hodu i na 360bara odnosno 2000okretaja.
220bara: na 360bara:
1. 43,5ml 1. 77ml
2. 27,5ml 2. 54ml
3. 34ml 3. 60ml
4. 30ml 4. 59ml
Dalje nisam ni ispitrival jer predpostavljam da raste.
Ak mi može samo netko odgovorit koliko je mjerodavno to ispitivanje i dali moram pripremiti 4somića?
Jasno mi je da auto nije nov i da ne mogu sad očekivat da ide na zrak. Uglavno m način moje vožnje je sad pogotovo lagano kad sam testirao potrošnju. Evo danas sam nakon 100 km ulio i potrošio je 8,5-9. Što se tiče senzora temperature očisto sam spoj sa senzorom i ponoštio grešku i više je nema sad je ecu bez grešaka.
Sad su mi ostali ''SAMO'' injektori ili maf sumljivi. Budem našao drugu 307 pa ću usporedit parametre.
Što se tiče kvačila, jest da je malo sumljivo, dosta visoko odvaja, ali ne proklizava.
Na kraju se nezna jeli to normalno ili nije, ali jebemu 10l na ravnici i brzinom od 100km/h, pa lada manje troši.
Jel ovisi možda o elektronici dal je bosh-ova ili siemens-ova?
a jel mi netko može reči koje bi trebale biti vrijednosti maf-a (protok)? Recimo na leru, na 1000, 2000 i 3000 okretaja!
jučer sam ulio pun tank pa ću sad vidjeti nakon 100km.
Maf je očišćen!
Nadam se samo da nisu dizne, a to ću jedino znati kad ih skinem i odnesem na stol.
Ovako, ta potrošnja me nebi mučila da ja auto konstatno pržim ili gradske vožnje kreni-stani. Moja ruta svaki dan je uglavnom oko 40km (20km u jednom i 20 u drugom otvorene ceste s dva zaustavljanja na znaku stop). I to gotovo penzionerske vožnje. 50l za 500km bi trebalo biti svakome previše za taj auto.
Znači da mu to nije normalna potrošnja, vjerojatno imaš problem kao i ja. Da bar auto ide ko blesav za tu potrošnju. Ludost je da auto s punim takom prođe 600km, kud uopće nestane to gorivo?
nemam board i uglavnom je to prosječna potrošnja čak više otvorene
Pozdrav!
Kupio sam auto i potrošnja mu je drastično velika, prosjek oko 10l. Sad u zimskim mjesecima nebi trebala prelazit 7,5l
Auto ima 180tkm. Auto lijepo vuče za taj model, ne trese, ne dimi. Eko test je pokazao zacrnjenje 0,00.
Uglavnom gorivo nigdje ne curi, ali ta mi je potrošnja stvarno nelogična.
Dijagnostika daje samo jednu grešku (senzor temperature goriva).
Maf 290kg/h na leru
Injektori imaju malo odstupanje 1. 95%
2. 105%
3. 98%
4. 98%
Kodna oznaka motora je RHY-simensov sistem
Sumljam nekako na te inektore, ali mi je jedino zbunjuje eko test.
Ima li možda tko kakvih isustava sa sličnim?
ma jasno je meni kaj mjeri koji senzor, ali nije mi jasno zbog čega grijači rade vrlo kratko. Ne vjerujem da temperatura na usisu ima veze sa paljenjem grijača.
Pozdrav ekipi i sve najbolje u novoj godini!
I naravno uz to imam i problem
Na automobilu iz naslova problematično je prvo paljenje, ali kad je hladno. Na temperaturi -5 nema šanse da upali.
Dijagnostika ne daje nikakve greške. Po parametrima sve vrijednosti su odgovarajuče osim temperatrure na usisu (135°C).
Primjetio sam da grijači rade vrlo kratko sekundu do dvije, pa predpostavljam da je tu i problem.
E sad dali mi netko može reči dali ecu uzima vrijednost samo ECT senzora ili postoji tu još koja caka?
uspio sam pripojit dijagnostiku ali ne daje nikakve greške osim alternatora što nema veze s tim.
Znači sviječice nove, injektori očišćeni, filter goriva novi, pumpa daje 3,5bara pritiska, labda nova kut paljenja dobar.
Nekakva mi sumnja ostaje na bobinu? dali postoji koji način da se provijeri bobina?
Možda je to glupo razmišljanje, ali postoji li mogučnost da bi mogao bit problem u cpk senzoru?
Evo mene opet malo, sve je rješeno, auto ide duplo bolje, radi ko urica ravnomjerno, prima gas ko lud, ALI u vožnji problem trzanja ostaje.
Ima li tko kakvu ideju u čem bi mogao bit problem?