Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Poslao sam ti pass za literaturu a ako te zanimaju detalji iz prakse (ulazne frekvencije, izlazna struja u odnosu na opterecenje, s cim opteretiti izlaz, mjerne tocke itd...) postavi pitanje na forum pa cemo rjesavat.
Dosta vas je trazilo taj pass pa nisam vise siguran kom sam poslao a kom nisam. Ako sam nekog preskocio neka se javi na PM.
Dok se lamda sonda ne zagrije na radnu temperaturu auto radi na program upisan u ECU, a kad se lambda zagrije na radnu temperaturu ona preuzima vodjenje ciklusa tj regulira smjesu goriva i zraka. To ukazuje da problem moze biti i ili jedno ili drugo. Medjutim na zagrijan motor igraju i neki drugi problemi. To su uglavnom prevelika kolicina uljnih para nastala usljed loseg stanja motora i problemi sa senzorom temperature i njegovom elektronikom unutar ECU. Radi se o tom da je senzor temperature NTC nelinearan elemenat i da kao takav daje prilicno nepreciznu informaciju. Stoga je OPEL da bi ublazio problem nastojao opeglati tu nelinearnost na nacin da je napravio elektronicki dva temperaturna koljena. Prvo priblizno od -40 stupnjeva do +40 stupnjeva i drugo od 40 stupnjeva do 120 stupnjeva. To mozes uociti ako pratis na dijagnozi naponsku vrijednost temperature koja u prvom koljenu radi od 1 do 5 V, a u drugom takodjer od 1 do 5V. Vrlo cest slucaj je da u tom preklapanju iz prvog u drugo temperaturno koljeno dolazi do pogreske koja moze biti uzrokovana neispravnoscu senzora u nekom podrucju ili neispravnoscu elektronickih elemenata u ecu. Moj ti je savjet da uzmes dijagnostiku u ruke i krenes od ETC senzora, pa lambda sonde pa uljnih para i ako ne pokaze rezultate obavezno reparacija SW.
Pogledaj da ti nije zastopan katalizator ili neki od ispusnih lonaca. Ako je do tog ispusni plinovi imaju dosta povisenu temperaturu, sto mozes primjetit ako priblizis ruku izduvu kad je auto pod turazom. Druga opcija je da otpajas lonce i katalizator.
Kolega evo soft da se ne mucis. pass dobijes na PM
Ne znam kako stoji stvar sa X20XEV ECU, ali provjereno znam da neke ECU 1.4XEL i 1.6 XEL ne podrzavaju klimu ukoliko nije bila ugradjena tvornicki. Nije neki problem da se to rijesi ali tada izostaje sinhronizacuja klime sa brojem okretaja motora, temperaturom motora i potenciometrom gasa. Posljedice su nestabilan ler i neiskljucivanje klime kod povisenih temperatura motora i naglog dodavanja gasa u svrhu rasterecenja motora.
moras tu jos programirati vise stvari da bi to dobro radilo. npr. sifru za temperaturni senzor, odrediti da li je plovak u rezervoaru linearni ili ne itd... Isto tako nisu sve index sifre ok koje podrzavaju BC. npr. nije ista sifra za karavan i za 5 vrata, nije ista index sifra za gume 195 65 15 i za gume 205 55 16. Zavisno koliko si precizno programirao index sifru i ostale trazene podatke toliko ce ti precizno i BC raditi.
Mora bit ukljucen radio da bi cuo zvucni signal. Drzis setings do zvucnog signala, nakon toga u roku tri sekunde pritisnes BC dva puta i dodjes do parametara. svaki sljedeci pritisak na BC je nova stranica parametara.
Neki modeli Astre H nemaju ugradjenu led diodu u tabli koja signalizira pojas. Ista stvar je sa zvucnim signalom samo sto tu nedostaje jedan smd tranzistor i otpornik od 10k, zvucnik postoji.
taj motoric je napravljen tako da radi non-stop ili stalno gura klapnu u otvoreno ili zatvoreno. unutar motorica nalaze se smd otpornici koji preuzimaju struju na sebe kako nebi izgorio namotaj. stariji modeli astre su imali ekscentar i polugu spojenu na motoric i ta poluga je pucala. na novijim astrama su napravili plasticnu spojku koja ide u osovinu klapne ali sad puca kuciste klapne i spojka provrti, sto je po tvom opisu slucaj kod tebe. moras sve rastaviti skupa s klapnom i ako nije jako iskidano moze se zaljepiti dvokomponentnim ljepilom i obavezno armirati pukotine celicnom zicom. inace opelasi ovo rjesenje rada motorica zovu "intiligentno" rjesenje iz svedske. asocijacija na elektrolux
Probao sam zaletovat otpornik direktno na ecu. Opet isto. Sad nadjoh na netu informaciju da neki dijagnosticki uredjaji ukljucujuci i carsoft rade pogresku i pod greskom 16 prijavljuju kvar prekidaca vozacevog pojasa a da je stvarna greska strujni krug upaljaca vozacevog jastuka. Ne znam da li je ta informacija ispravna
Auto 1997.g
Airbag TEMIC R6T6M20ALM3
65.77-8374799
MRSZ 9032
Na dijagnozi pokazuje gresku prekidaca vozacevog pojasa. Prekidac ispravan. Probao otkacit prekidac i ubacit otpornik 2,2 oma ali opet ista greska. Probao i sa manjom vrijednosti otpornika, izbacio konektor ispod sica i spojio direktno ali bez rezultata. Tijekom kenijanja u nekom momentu uspio sam obrisat gresku, ugasit lampicu no ubrzo se ponovo javi ista greska. Na ecu se vizualno nista sumnjivo ne vidi.
Zamolio bih kolege ukoliko neko ima iskustva sa ovim ili slicnim problemom da mi da savjet sta uradit.
Za dijagnozu sam koristio BMW Carsoft 6.5 i VISU
je napisao skrivenu poruku za korisnika: boskonis
je napisao skrivenu poruku za korisnika: boskonis
br. km koji mozes prec sa ostatkom goriva, stoperica sa tri opcije, temperatura displeja, brzina u digitalnom obliku, napon akumulatora, distanca (ukoliko su orginalni senzori), HW i SW, test CAN komunikacije, itd... ne mogu se sve sjetit. ako te zanimaju detalji iscitat cu sve i okacit na forum. evo sjetih se i check control.
Probaj ovaj Dump
Kolega zahvaljujem! Rijesio sam jucer. Upiso sam nekakav dump sto ima zavjese u konfiguraciji pa sam ga prekonfiguriro. Uglavnom radi ok
SDM Unit
13 288 174
Temic 327963935
Eep 95160
Zamolio bih ukoliko netko ima orginalni dump za navedeni ECU. Netko prije mene pokuso uradit pa pregazio sadrzaj u eep.
Rjesio sam sa dva otpornika. Jedan za simulaciju brave suvozacevog jastuka a drugi za diodu u tabli. Radi ok.
pa samo joj upisi kofiguraciju bez prekidaca i resavas problem.
Ne znam kako promjenit konfiguraciju da se iskljuci samo prekidac a da suvozacev jastuk radi. Kad se iskljuci suvozacev jastuk ostaje problem i signalna dioda. rijesio sam to sa otpornicima a ako nije problem reci mi kako se to programski moze uradit.
Auto 2002.g. 1.9SDI
Airbag ECU: 1C0 909 601 A 5WK43123
Problem je u tome sto je nabavljena ECU koja ima u programu i prekdac za iskljucenje suvozacevog jastuka a originalna nije imala ni prekidac ni instalaciju. Nakon udesa iz auta ukradena orginalna ECU. Moze li netko pomoci s kojom vrjednosti otpornika da simuliram prekidac jer vlasnik zeli da suvozacev jastuk bude aktivan posto je ispravan, tako da u obzir ne dolazi rekodiranje i odjava.
Hvala unaprijed!
Radi se o tom da se ispitivanjem sa unimjerom vrsi vrlo malom strujom i ne moze se registrirat veliki megaomski otpor nastao preko garezi na mjestu proboja. Ispitivanjem sa sijalicom ili nekim vecim potrosacem zbog velike struje dolazi do smelcanja i proboja na kriticnom mjestu ukoliko ono postoji. Iz tih razloga korektnije je ispitivanje uraditi vecom strujom koresteci sijalicu fara ili neki veci potrosac, a najbolje ispitat na jedan i drugi nacin ukoliko postoji mogucnost. Povecavanjem ispitnog napona povecava se i mogucnost otkrivanja proboja izolacije ali nema potrebe pretjerivati iz sigurnosnih razloga i zbog toga sto je izolacija projektirana za max. napon u piku cca. 30V.
Radio isproban na stolu preko emulatora displeja. Sve radi ok. Znaci SDA, SCL i MRQ impulsi ok. U autu ne vidi radio na DID. Kod upisan odbrojavanjem na slijepo i radio radi. Na dijagnozi nema gresaka. DID index sifra 12. Provjerena instalacija od konektora radia do konektora DID. Ima li tko kakvu ideju sta jos pokusat? Auto nedavno kupljen i nije poznato dal je taj radio bio u orginalu ili neki drugi.
momci mislio sam na pobudne diode. one nebi trebale bit upresane. slazem se, kompletna ploca (zamjenska) 20 eura. normalno nikakvo ispresavanje ne dolazi u obzir
tako se ponasa kad su neispravne pobudne diode na diodnoj ploci (jedna ili dvije). ukoliko su diode 1A zamjeni sve tri sa diodama 3A. npr.1N5408
evo kolega. pass na PM