Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Na 1.8 tddi odlazi lucas pumpa goriva, otežava paljenje motora čak i ljeti, zimi isprazniš akumulator samo tako. Kad je jednom složiš, nakon 50-60tkm opet.
Set zupčastog ima 2 remena i uber je skuplji za zamjenit, a morat ćeš ga mjenjat svaki put kad radiš remont pumpe, skup sa pumpom vode.
Da ti ne govorim za forda su svi djelovi skupi, valjda znaš cijene.
Valjda vakum pumpom stvara vakum tj podtlak..
A njemu treba tlak..
Ja bi ovdje prvo pogledao sva vakum crijeva, provjerio prvo polugu na wastegate dal miče pod aktuator testom pa tek onda gledao map.
Oće kod ovakvih greški svašta biti.
Mada 100% da je map u kvaru. NA cdti bude to dosta česta greška.
Ako si ga mjerio pretpostavljam da nije začepljena ona rupa. Jer zna biti da se samo začepi pa pokazuje neke lude vrijednosti.
Hehe, ma dobar je to motor samo kad se neke mušice dovedu u red.
Za spill valve ima rješenje i poseban postupak kak da više ne curi.. Kad ti on procuri oće oba ecu-a otić. zato to pazi da ne bude kritično.
Ako su se čuli seleni samo prek zime to ti je super lako za nać. Uzmeš silikonski sprej i natapaš selene jedan po jedan pa vidiš kad prestane.
Oće to na svim autima po zimi.
A inaće znaju i škripat seleni na vilicama usred krivog montiranja. Njih je potrebno dotezat kad je auto na kotačima i kad ljudi sjede u njemu, najbolje koristit grabu.
Pogledaj i to.
Ovisi na koje misliš.
Imaš na mostu one velike po 4 komada mislim, za njih se skida cijeli most da se promjene.
Na vilici po 2 kom sa svake strane.
Probaj za početak promjenit ona dva na balans štangi pa vidi oće šta biti bolje. Pogledaj i stabilizator štangice .
Hajde da osovina na turbini lupka u radu motora več bi odavno bila u vječnim lovištima, potrošio bi motor ulje itd..
Možeš provjerit luft s rukom pa vidiš u kakvom je stanju. Možeš i izmjerit na kolko bara puni.
A ova P380 vidi relej grijača ili provjeri same grijače.
Bolje popravit, daju se složit bez problema, samo popravak zahtjeva malo improvizaciije i rezanja. Kod rabljenog se opet može desit ista greška..
Znam..
Ali kako će on flešat sa programatorom na stolu kad ni nezna u kojem je čipu mapa spremljena. Nezna pinout nožica, da i nekako iščita iz čipa opet neće ništa napravit.
Mislim da u ovom području da bi nešto krenuo radit treba učiti oko godinu dana.. Uopće i to je malo.
Znanje elektronike je neizbježno..
Mislim nisam ni ja neki chip ekspert u tom području ali deder da ti nešto objasnim..
Kako si to mislio samo prebacit mapu iz jednog u drugi auto pa se čudi kako auto ne pali.
Pa svi kodovi od imobilizatora, serijski brojevi, razno razni podaci, informacije o ugrađenoj opremi u vozilo itd..
To ti se na nijednom autu ne podudara momak, i neće nijedan samo tak upalit. Mislim oprema još tu i tamo da ali ako tak misliš samo kopirat nečeš daleko ..
A ono što ti trebaš napravit a dečki ti neće reč nego te ovako motaju..
Trebaš malo dublje uć u tu cijelu priču.. Prvo naučit te neke veze sa ecu , kako funkcionira i koje su mu informacije bitne, kako uopće immo i ecu komuniciraju. S kojim programima bi mjenjao mape..itd.
Treba ti i znanje elektronike. Na nekim autima nemožeš samo jahat sa gallettom jer ima PROM..
Malo znanja o čipovima, malo čitati datasheetove, uspoređivat itd.
A mjenjat mape.. Bez dyna...?? )))))
Možeš probat počet sa onim jeftinim pprogramatorom willem pa malo mjenjat na nekoj krntiji mape kako ti netko savjetovao
Može pass.. hvala
Može pass.. Hvala
Da.. Ajde javi jesi šta našao šta se tiće kvara.
Prodam ti ja foru za 200€ ak hočeš. hahaha
EH radit samo elektroniku je kratko psihološko rješenje na VP44. Onak budeš sretan al samo na kratko.
Ma nemoraš ni skidat kotač.
Dosta je ak imaš grabu da skineš konektore, možeš i s poda ak si spretan da se zavučeš hehe.
Samu elektroniku drže 4 šarafa sa donje strane pa možeš odvojit elektroniku od plastičnog kučišta ecu-a.
U protivnom bi morao skidat cijeli branik da dođeš do šarafa koji ga drže, ovako ćeš si uštediti masu vremena oko toga, a modul ionak moraš rastavit da vidiš u kakvom je stanju.
Ak i nabavljaš novi modul opet skineš elektroniku pa samo uvališ u staro kučište jerbo su po vodilicama sva ista.
Eh da. A jel neko kupovao te nove konektore i jel ih oplo opće prodaje kao takav dio za zamjenit..
Za ovaj problem čini se na svim astrama ne postoji neki univerzalni lijek.
Jednostavno postoji mogućnost da je u nekom trenutku stavljen krivi ecu jer ti moduli se razlikuju po slovima koji su na njemu pa si ti sad misli.
Ne pašu svi moduli na sve aute.
Ili
Ušla voda pa napravila dar mar.
Konektor se sav za k.. i kod skidanja postoji i mogućnost da se sve raspadne ako se sili.
Eto.
Mali potrošać(oko 5.5-6 grad otvorena može past i ispod 4l) a motor je izvrstan. Cijena djelova nije ništa skuplja nego kod konkurencije.
Ima par stvari na njemu koje treba kod kupovine provjeriti i to je to.
je napisao skrivenu poruku za korisnika: boskonis
A gdje ima za kupit opel scanner.. Pretpostavljam da je uređaj cjenovnog ranga ko opcom.. Na ebayu nisam ništ našao.
A vidim na ebayu ima neka kopija tech2. Naravno ne pravi tech 2 nego dolazi u pakiranju ko opcom. Jel netko ima s tim iskustva..
Jel netko zna koja je razlika između opel scannera i op-coma.
Jel ima opel scanner kakve prednosti naspram opcoma?
Nece ulaziti voda ako se izolira kak spada.
Male tajne velikih majstora kuhinje..
Sorry ovdje se nesmiju odavati tajne oko tih nekih sitnih popravka koji jako puno vrijede.
Nažalost moraju i majstori od nečeg živjeti.
Mogu ti dati samo "hint"..
Psovat češ sve po spisku kod vađenja i skidanja. Ovo ostalo i nije neki problem.
Pa malo ti je previsoka temperatura Intake air temperature s time da je vano oko -1C a tebi pokazuje 21C. Jedino ak nisi mjerio u zatvorenoj garaži.
Inače IAT senzor ti je integriran u maf senzor.. Probaj ga posprejat sa nečim nemasnim sprejem pa vidi rezultate.
Ma pitao sam ga za hladnjak ulja. One 2 gumice..
Za za ovaj bog na čahurama bolje cjelo govno od čahure zamjenit skup sa gumicama.
Ma da se i on sredit da ne curi bez kupovine novog. I to se da sredit za sve vijeke vijekova. Po meni kupovina novog je besmislena jer će opet procurit za godinu dana.
Najgore mu je prisupit, ne toliko skinut kolko vratit ga nazad.
Kad taj procuri bude nafte u kompletnoj instalaciji motora. Znači od najdonje točke do najvišlje koja je ecu.
Jedino rješenje poslje popravka je natopit sve vodom da se nafta bar malo neutralizira, oprat ivasolom pa na svaki konektor kontakt spreja..
49 kg u leru je mrvicu previše. Kolko ti pokazuje kad ga držiš na 3000 okr?
Ovo mi zvuči na blokiran egr čađom ili zaštopana usisna grana čađom..
Nije ni za odbacit i da sam maf laže. Maf je isti od X20DTH i Z17DTH motora pa moš s njih probat, za alfu neznam.
Zna u taj modul uć i voda pošto je dosta nisko.
A te 2 kleme pazi kako skidaš, znaju puknut crveni osigurači kos razdvajanja, pa onda moraš sve rezat.
Večinom ako otvoriš modul i vidiš da nema vode(bijeli tragovi, oksid..) bude sve ok s njim.
Onda moraš pratit žice, prati jednu po jednu sa oba konektora, skidaj izolaciju pa gledaj gdje fali spoja.
Neznam dali se mogu samo konektori odvojeno kupit ali ja sam ih par sredio samo čišćenjem. Bilo bi svakako najbolje rješenje stavit nove.