Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Par slučajeva sam imao sa istim greškama, probao sam prvo promijeniti solenoidni ventil na pumpi visokog tlaka, pa pošto nije riješeno slao sam pumpe na reperiranje i svaki put bi bio riješen problem.
Senzore možeš provjeriti tako da voltmetar postaviš na područje u mV izmjeničnog napona, spojiš ga na šteker od snzora, zavrtiš točak i trebao bi imati neku vrijednost napona. Ako nema ništa onda ne valja senzor.
Evo prošlo je dosta vremena a ovaj auto još nisam riješio, samo se stanje još pogoršalo. Naime slao sam kompjuter na ispitivanje i dobio odgovor da je ispravan , ali nakon ugradnje auto mi je trokiralo i imao sam šta i vidjeti, prva dizna non stop otvorena, tj non stop ima 12 V čim počne okretati radilicu i sada tražim drugi kompjuter pa ako neko može pomoći bio bih zahvalan.
Sinoc sam naprskao sa WD40 brave pa cemo videti danas da ih razradimo.Bateriju smo menjali i opet isto.Mozda je u pitanju i centralna.Videcemo kad otvorimo auto...
Ako je baterija bila prazna, onda posle zamjene baterije moraš ključ sinhronizirati, a neznam koji je mondeo u pitanju za proceduru.
Cim pocnem motati volanom ne bitno u koju stranu pumpa zajauce,na leru cak malo i tezi volan a kad se dobro ugrije dosta tezi volan na leru...
Ulje mijenjano novo DEXRON III (za aut.mjenace i servo pumpe -crveno- )
Auto nema klasicnu letvu vec samo glavno kuciste volana...
Pumpu sam rastavljao a ne mogu primjetiti nesto posebno (sistem pumpe je rotor sa listicima,kao kod pistolja na zrak)
Pomoc???
Ja sam prije par dana imao isti problem na Fiesti, èula se pumpa , a kad se zagrije volan bude baš teži i riješio sa zamjenom pumpe.
Auto je 99god. 1600ccm. benzin
Po nekad se strese i ugasi pa nece da upali neko vrijeme dok ne odstoji,poslije toga normalno pali i vozi...do sledeceg iznenadnog gasenja.
Nije imao zabiljezenih gresaka...
Da li je neko imao slican problem?
Sumnjam na senzor radilice...
Mogao bi biti senzor radilice, kad se zagrije senzor zna zezati.
Radim na Audiju A4, 2001 godina 2.0,code engin ALT, i imam greške P0300 i P0304 (èetvrti cilindar preskaèe paljenje), a te greške se javljaju kada preðem 4200 okretaja u bilo kojoj brzini osim u prvoj i tada osjetim da auto izgubi na vuèi, i upali lampu check engin. Èim spustim broj okretaja ispod 4000 gasi lampu i ide normalno. Mijenjao sam bobinu, svjeæicu, diznu, mjerio kompresiju, ispitao instalaciju i više nemam ideja. Imam još sumnju u varijabilnu bregastu, probao sam voziti sa iskljuèenim senzorom bregaste, auto cijelo vrijeme ima manje snage, ali vozim ga i na 5000 i nema grške prskakanja paljenja. Bilo kakva pomoæ bi mi dobro došla i unaprijed se zahvaljujem.
Onda imaš problem sa PATS-om (imobilizatorom), ne proèita kod kljuèa.Probaj sa drugim kjluèem, ili ponovo programirati kljuè, ako ne može onda imaš grešku u PATS-u a najèešæe je antenica na bravi.
Provjeri da li blinka lampica od imobilizatora kad daš kontakt, ako je ugašena onda bi mogao biti ECU.
Ili dizne kao što su rekle kolege, ili solenoidni ventil na pumpi visokog tlaka, i to im je boljka.
Imao sam slièan sluèaj i sa zamjenom MAF senzora (protokomjera zraka) riješio problem.
Otpornik od 2,5 oma
Tu ti je u pitanju VSS senzor a on ti je spojen sajlom na sat a strujom na modul motora pa ako iskluèiš elektrièni konektor neæe pojaèavati gas a pokazivati æe i dale brzinu.
Naj èešæe bude pad napona u tabli sa osiguraèima ispod volana.Prije par dana sam imao isti problem i dok nisam doveo drugo napajanje bobine nisam mogao upaliti, a prije toga sam imao napajanje od 11 V.
Provjeri da li blinka lampica imobilizatora.
Provjeri i remenicu na radilici da nije provrtila.
pregledaj da na pušta negde sistem od turbine do usisa.
Provjeri ti i tlek u sistemu, da ti turbina ne prepunjava pa crijevo puca, ja sam imao par puta na fordu da zaglavi bajpas ventil pa su mi pucala crijeva.
Ja nisam baš siguran da uvlaèi zrak, zato što bi kad pritisne pedalu kvaèila ulje pod pritiskom tu moralo curiti.
Provjeri preljeve na diznama i uporedi da li za isto vrijeme prlije približno istu kolièinu goriva.Ako je na nekoj drastièno više repariraj diznu.
Zna ga još zezati i alnaser.Ako malo sporije okraæe teže pali.Imali smo i takav sluèaj,i nakon repariranja alnasera bilo je ok.
vratila se ista astra znaci kvacilo propalo nakon desetak dana medjutim sam primjetio da prilikom ozracivanja ponovo uvlaci zrak u sistem
na cilindru na mjenjacu ,kod ove astre je sistem brze spojnice i kada se otpusta pedala cuje se kako uvlaci zrak
pokusavao sam rjesit na razne nacine ali neide pa ako ima ko kakav savjet neka kaze
i jos nesto kada se ozraci prirodnim padom dobijem normalnu pedalu ali nakon nekog vremena propadne
Pokušaj sa špricom napuniti sistem preko sisice za odzrèivanje na donjem cilindru,tako da ulje proðe preko gornjeg cilindra u bocu.Ja uvijek tako odzrèujem kvaèila i nemam probkema.
Imao sam slican problem na svom BMWu 525 TDS 1998 godiste. Naime na datom motoru dodje do istezanja lanca, tako da bez njegove zamjene nije moguce 100% ufaziti pumpu
Radio sam prije par godina Omegu sa istim problemom i istim motorom i tada sam bio posudio neki specijalni alat za prezupèiti lanac koji fiksira brgastu, baš zbog toga što se istegne lanac i to prezupèenje se radi 20000 km nakon zamjene lanca.
Imao sam isti problem na tom motoru dva puta, prvi puta mi je treæa dizna prelijevala na povrat, pa sam reparirao diznu, a drugi puta je bio problem u dobavnoj pumpi kao kod kolege Predingli.
Ja sam imao problem sa sliènim simptomima, a uzrok je bila vakuum pumpa.Provjeri podtlak u vakuum sistemu, trebao bi biti izmeðu -0,6 i -0,8 bara. Ako je veæi ili negdje pušta sistem podtlaka ili nevalja vakuum pumpa.