Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Vidim je drugari da je ovde lova umesala prste. Clanarina je OK stvar ali za sta? Da bi se poskidali programi kojih je gomila na internetu. Dzaba ljudima programi kada ne znaju svi sve da ih koriste, savet opet nista ne znaci ako nemas iskustva a cisto sumnjam da ce neko od forumasa popraviti ozbiljan problem na nekom autu ovde preko foruma dok ne zasuce rukave i umasti ruke.
Zato prijatelji , ako vec hocete da naplatite savako svoje znanje i necete vise da razmenjujete iskustva ovde na forumu, neka adimnistrator foruma napravi neki odeljak u kome ce se pruzati usluge koje se naplacuju pa se vise vece moci dobijati prepravljeni dampovi za radio aparate, immo itd. Neka administrator ovog sajta uzima procenat od svake kupoprodaje znanja u tom delu foruma i to je to. A sumnjam de ce majstor majstoru a pogotovo oni koji se poznaju ovde na forumu naplacivati jedan drugome, mozda i hoce, ipak smo mi ljudi i licemerje i zavist radi svoje. Neka se organizuju oni pametni pa neka kupe 10 programa od 1000 e svaki i onda ih prodaju nama obicnima za 50 e clanarine. Meni odgovara.
Ja nisam ni jedan auto popravio na bilo kakvom forumu , ovde sam samo uspeo da dekodiram bekerov radio kasetofon uz pomoc SKY-a i to je to. Licno sam hteo da platim za tu uslugu ali covek je odbio. Tako prijatelji moji , vidim ja da je ovde postalo opasno i da se nece dobro zavrsiti. Forum je forum a kad krene da se naplacuje e onda vise nije forum nego prodavnica. A cena od 50 eura je smesna ako mislite da pomazemo ljudima koji ce svake nedelje na necije predloge i savete popravljati automobile. Takvi bolje da se ne bave automobilima jer im stvari sa bilo kojeg foruma nece doneti bogatstvo . Samo sa velikim brojem regitrovanih i aktivnih clanova dobija se forum sa informacijama koje neko moze a neko ne moze da prepozna kao korisne.Majstori naravno znaju sta je dobro a sta ne a oni koji samo jednom nalete oni brzo odustaju jer nemaju pojma sta treba da rade sa stvarima koje ovde nalaze. Sa velikim brojem clanova i posecenosti privlace se i oni koji ce se reklamirati na sajtu i eto love . Neka sponzori sajta koji misle da je ovde prilika da se dobro izreklamiraju umesto para pokupuju silne programe i alate pa ih onda ovde vlasnik sajta moze preprodavati do mile volje. Malo sam mozda grub ali nemam nameru da vredjam i omalovazavam nikoga ovde.
Ja licno nisam ni znao sta se sve ovde prodaje,mislim na sajtu gde se nalazi forum, a nasao sam ga zahvaljujuci forumu. Forum cine ljudi, a bez ljudi i foruma i ovaj sajt nece biti toliko posecen. Mislim da se sa naplatom clanarine nece nista bitno promeniti. I dalje ce oni koji su razmenjivali resenja izmedju sebe to raditi i dalje a oni koji nalete sporadicno odmah ce odustajati .
A sad reakcije.
Ja sumnjam na probelm sa kolicinom plina. Ili je premalo ili je previse. Mada mislim ipak da je premalo, sto znaci ili su dizne male ili je crevo do dizni jako daleko. A moze biti i da dizne nisu postavljene u usis kako treba.
Pozdrav Bole. Zvacu te kad budem radio sekvent pa ces da vidis kako se podesava
Fiat Bravo 1.6 16v , samo na plin , nekad malko i na benzin.
Pozdrav. Sheme dobijas kad kupis sekvent, to je pocetak. A za vakumske i obicne elektronce moze i mala beba da skonta sta gde ide. Tri zice u dva reda.
Bubanj potok na primer za pocetak.
EDO druze, sta si uradio sa onom temperaturom na auto gas uredjaju. Ne javljas se pa reko da te podsetim ako si zaboravio?
Pa kako da ti se pomogne druze ako nemas veze sa tim sto hoces da znas. Lepo kod majstora , bolje nego da ucis ovde na forumu pa da napravis havariju. Nema ljutnje
Pogledaj koji ti je otpornik zakacen na isparivacu. Prvo ga meri kad je hladan i zapisi vrednost. Onda ga grej i opet meri pa ces videti da li opada vrednost ili raste sa promenom temperature. Zakljucices da li je ptc ili ntc.
Zatim startuj motor i cekaj da se uredjaj prebaci na gas. Ugasi auto odmah i izmeri vrednost na otporniku koji ti meri temperaturu vode.
Dalje je sve jednostavno. Ako ti je na hladnom startu vrednost recimo 2.2 K a na prebacivanju 1k uzmi drugi otpornik koji krece od recimo pola vrednosti 2.2k(oko 1.1 do 1.8 sta nadjes) i njemu ce pre opasti otpornost na vrednost koja ti treba . Isto je i sa porastom otpornosti samo u suprotnom smeru vrednosti otpora. Vrlo lako samo treba strpljenja ako hoces da podesis temperaturu kako hoces. Inace AC dozvoljava temperaturu od 15 stepeni vode. E sad kako to radi stvar je mnogo razlicitih parametara na motoru. Temperatura nije presudna za rad motora na gasu, mislim jeste bitan faktor ali da li je 15 ili 30 ili 50 nije presudno i nece doci do nikakvih ostecenja na samom uredjaju ni na motoru. Bitno je da isparivac ne smrzne, a na 15 ce tesko smrznuti pa taman da napaja motor od 6000 ccm i 200kw.
Reg inace bas i nije popularan uredjaj koliko sam imao iskustva sa gasom. Ali ne mora da znaci da nije dobar, mada nije bas nesto.
PROCITAJ SA ECU PLINA KOJI JE MODEL, AKO SE VIDI. PA CE MO VIDETI IMA LI NECEGA ZA TEBE
Samo mi i dalje nije jasno sa kojim alatom se u slucaju gubitka kljuceva moze procitati log in kod sa brave a da se ne vadi memorija iz motornog racunara i da se naravno prilagode novi kljucevi. Prica mi neki lik iz mitshubishijevig servisa u Beogradu tu pricu i ja mu verujem, kaze da ne sme da prica o kom je alatu rec. Samo je ova varijanta koju sam resio da uradim jeftinija od te njegove ali me i dalje kopa sa cime mogu da napravim ponovo kljuceve a da nema ni jedan boziji kljuc od auta. Nikada nisam radio mitshubishija pa nemam blage veze kako bi se to moglo resiti. Mogli bi malo diskutovati na temu mitshubishija ako ima zainteresovanih.
Ma da Opaki. I ja pravim budalu od sebe. Eto sajta pa ko voli nek izvoli. A za odgovor na tvoj prethodni post pisacu sutra. Laku noc svima
Evo staga plus jedne verzije. Ostale uskoro. Pozdrav grupi.
NIje problem . Resicu ga sa drugim motornim racunarom i kljucevima koji idu uz njega jer se vlasnik predomislio i hoce da ostane zastita.
nema vise potrebe za ovim dampom. Vlasnik je odlucio da se osposobi immo sa drugim kljucevima. Ide sve sa drugog auta. Pozdrav grupi
Pozdrav grupi. Imam mitshubishi carisma 1999, benzinac,. Vlasnik je probushio kljuc da bi o njega okacio privezak i probushio kapsulu. Vidim samo da je filipsova. Naravno, imobilajzer ne dozvoljava da se auto startuje. Nema varnice i ne radi pumpa . Ima li neko iskustva sa ovim automobilom, da li ima dampa za totalno iskljucenje imobilajzera i koje su memorije u pitanju. Ako neko ima volju da pomogne i ja imam volju da uzvratim .
Ne znam sta ti znaci zakljucati mapu? Kada je stikliras nisi ostavio mapu onako kako je stag sam sebe podesio u tom momentu. Stag radi korekcije u toku voznje u slucaju dotoka gasa slabijeg ili boljeg kvaliteta u odnosu na podesene parametre prilikom prve instalacije. IZUZETNO kvalitetan uredjaj jer kad bi tako nesto bilo izvodljivo na ECU od benzina auto bi isao i sam sebe "popravljao" dok god su mehanicki sklopovi na odredjenim potrosnim delovima u redu. Gas se moze adptirati upravo zbog toga sto je benzin jednom nastelovan u fabrici ne promenljiva vrednost. Za benzinske mape ti treba brdo love jer tuning fajlovi za benzin kostaju i boga i oca a uz to jos ih fabrike cuvaju u tajnosti tako da je vrlo tesko i doci do njih. Ko se bavi tjuniranjem fajlova zna o cemu pricam. Kada bi imao takav ecu na benzinu kao sto je STAG posao bi bio mnogo jednostavniji jer bi se onda motor adaptirao automatski na svaku promenu kao sto se adaptira gas i onada nam ne bi bila toliko neophodna auto dijagnostika kako bi nastalu gresku na motoru ispravili i motor doveli u fabricko stanje.
Ne trebam nista vise pisati nego sam shvati. Kako pokreces lpg kontroler? Pa tako sto ga naucis od benzina kako da radi. Ako imas gresaka na benzinu imaces i na plinu i to potpuno iste. Sta to znaci? Pa to znaci da je stag uvek spreman da uci i da podesi smesu vazduha i gasa u pravoj srazmeri jer promene gasa nisu iste kao i promene tecnog stanja odnosno benzina. Pogotovu leti kada u gasu imas vise propana a manje butana a zimi obrnuto. Benzin nema mogucnosti adaptacije vec se motor trudi da smanji ili poveca vazduh kako bi motor odrzao jer mu je zapreminski volumen benzina uvek isti a kod gasa se to menja promenom temperature pa imamo da je pri hladnom startu gusci i teze se mesa sa oksidantom odnosno vazduhom a sa promenom temperature odnosno povecanjem dolazi do lakse ekspanzije( sirenja) i lakseg mesanja sa vazduhom.
Zbog ovoga sto sam napisao, mozda i udavio, a po resenjima fabrika, na benzinu postoji protokomer vazduha i senzor temperature usisanog vazduha koji je neophodan da bi se odradila korekcija smese. Na gasu je to drugacije jer imamo dva gasovita elementa, vazduh i tecni naftni gas ,pa STAG mora uvek raditi korekcije TNG/a da bi performanse motora uvek bile iste ili priblizne kao i na benzinu. Kada ne bi bilo adaptacije, kao kod starih sekventnih ubrizgavanja ili kad bi zamrznuo jednom podesenu mapu na plinu e onda bi ti auto svaki put drugacije radio od zavisnosti kakav plin si mu sipao i uvek bi ponovo morao da ga podesavas.
Izvinjavam se gupi ako sam malo ili malo vise preterao a ujedno vas sve pozdravljam. Srdjan , Zrenjanin.
Tako je MNO. Najbolje sa sajta. Imas verzije 1.13,1.18, 4.0.9. itd. Prilikom uspostave komunikacije auto gas kontrolera sa racunarem ,ako je sve u redu, na glavnom ekranu pojavice ti se CONECTED, tj u donjem levom uglu. Takodje ces u tom slucaju imati na desnoj strani ekrana napon na akumulatoru a svi pod meniji u gorenjem redu ce ti biti dostupni. E sad , ako se ne uspostavi komunikacija dobices poruku na monitoru da upotrebis noviju ili stariju verziju softvera a to znaci da trenutno instalirana verzija ne odgovara. Bez problema mozes instalirati sve verzije softvera koje imas jer se oni izmedju sebe ne nadogradjuju jedan na
drugoga ako im das razlicita imena fajlova prilikom instalacije, recimo stag 1, stag 2, stag 3 itd. pa probaj komunikaciju redom pa sa kojim ti uspe.
Idemo dalje. Interfejs je univerzalan, mislim komunikacije je ista i to KL na svim do sada proizvedenim STAG 300 kontrolerima tako da jedan interfejs radi sa svim softverima i svim kontrolerima.
STAG 300 plus je zadnja varijanta i on ima mogucnost automatskog izbora na kojem com portu je zakacen interfejs i sam radi prilagodjavanja prilikom uspostave komunikacije izmedju kontrolera gasa i samog racunara. On je i najbolji ali i NAJ OPASNIJI za rad. Imas more podesavanja tako da moras znati tacno o kom se paljenju radi, kojim polaritetom se napajaju brizgaljke od benzina, napon okidanja impulsa za broj obrtaja itd da ne nabrajam vise. Extra uredjaj ali ga moras dobro podesiti pre pustanja u automatsku kalibraciju benzin /gas jer ga neces moci pustiti u rad ako nisi dobro podesio sve parametre. Ako sam malo preterao izvinite a ako sam ostao nedorecen javite pa da dalje pomognem ako znam.
Uf, uf. Laganeze momci. Stag 300 ima oko 5 verzija. Samo onaj koji je radio sa stagom ili radi neko vreme zna o cemu pricam. Naravno pricam o softveru. Neki puta je potrebno imati instalirane sve verzije jer se desava da je u prodavnicama ostalo nekih starih kontrolera koji su u istom kucistu kao i novi pa ti kontroler trazi da se poveze sa odredjenom vrstom softvera. Nastavicu o ovome malo kasnije jer imama guzvu trenutno.
Kao sto MNO kaze, ako imas softver od tog uredjaja pogldaj na kojim obrtajima ti je postavljena blokada. Verovatno je na tim na kojima imas prebacivanje. Pri tako velikim obrtajima na tom motoru imas prevelik pad pritiska gasa na diznama za gas i to je normalna pojava. Ali mozes da podignes blokadu samo sto za doticni uredjaj ne znam koji je maksimum mada preko fabricki zadane blokade mozes imati smo zajebancije . VR6 je motor sa kojim nema igre. Ako uspes da napravis mapu da ti radi na visokim obrtajima zaboravi na ustedu. Imaces troskove potrosnje kao da ga cepas na benzinu jer takav motor treba nahraniti gorivom da bi pruzao maksimum. Verovatno se ne bavis tim stvarima nego pitas samo informativno pa je moj savet da nista ne diras i vozis taj auto normalno na plinu a ako hoces da se izivljavas onda druze benzin i udri po pedali.
To ti je sistem sa dongle na softveru i onda si ga naj..bo ako ne budes odrzavao auto bas u tom servisu gde si ugradio opremu i bas kod majstora koji ima pasword za tvoju mapu . Svaki uredjaj prelazi onoliko koliko ga odrzavas. 100k km je dim od one stvari, da ne psujem, i za to su ti naj zasluznije brizgaljke plina. Bezi dalje od tih super, naj, extra, ludilo uredjaja i uzimaj ono za sta ima rezervnih delova po pristupacnoj ceni. AC sa valtek rejlom i tomaseto isparivacem su po meni odlicna kombinacija. AC nema dongle, a ako ti se majstor razboli ili prodas nekom auto taj neko ima sanse da ga servisira u svom kraju. Imam po Zrenjaninu taksiste koji odvalise i po 60k km na svojim djuntama sa ovim kompletom a jedini zajebi su bili filteri gasa na od prilike 20k km. Mislim i da bi to bilo mnogo drugacije kad ovi ped..i na pumpama ne bi trpali propana ko budale.
A sto se tice garancije, pogledaj ti malo bolje ono sto ta budala laprda to jest dokumentaciju od opreme pa ces videti da na potrosni materijal nema bogme garancije vise od 20000 do 30000 km. Ima ustede ali mora se i s vremena na vreme dati koji euro na odrzavanje. I da vidim tu majstorcinu ili vlasnika radnje koji ce ti pismeno potpisati i pecatirati garanciju na 100000 km na opremu koju ti stavi u uslovima eksploatacije kao sto su uslovi na nasim pumpama. Ni svaba ne priznaje garanciju na motoru kad uzme uzorke ovog naseg goriva . Pogotovo na dizelu .
Probaj ovako. Postoji i drugi nacin ali ne znam da li je od istog modela.
-Kontakt oduzet
-pritisnes taster i drzis
-dajes kontakt
- taster i dalje drzis i startujes auto
- dodajes gas do zeljenog broja obrtaja
- otpustas taster, prilikom otpustanja tastera treba da ti se upali crvena led dioda i treba da se cuju elektro magneti od plinskog ventila i isparivaca
- gasis motor
-ponovo dajes kontakt , ne stiskas taster. pri ovom stanju treba da ti sija narandzasta led dioda i startujes motor
- dodajes gas i u jednom momentu ce ti se naizmenicno paliti crvena i zelena dioda i odmah posle toga se pali zelena i onda treba da cujes kako se ukljucuje elektro ventili i to ti je znak da ti je motor na plinu.
Prilikom ovog prebacivanja morace ti biti malo veci broj obrataja jer mislim da je za ovaj prekidac minimalni broj obrtaja ali u opadanju oko 2000 do cak 3000 rpm.
Vrlo vazno za ovaj prekidac, nikako nemoj pokusavati da namotas par zavojaka na kabal od svecice vec obavezno spoj mislim da je braon zica iz prekidaca na minus pol od primara bombine
stisnes taster i dok drzis das kontakt. posle pet - sest sekundi pustas taster. startujes motor i das broj obrataja koji hoces . odrzavas obrtaje. kad obrtaji budu stabilni ponovo pritisnes taster i treba da te prebaci na plin. oduzmes kontakt. sacekas malo... ponovo startujes motor, dodas gas i onda bi trebao da te prebaci na plin u momentu kad dostignes broj obrtaja motora koji si zadao ali u opadanju. to je to.
Samo prednji deo mozes da racunas oko 150 eura, zavisi kako se kome svidi cena ali to je neka realna. Racunar, map senzor, senzor temperature gasa i vode, brizgaljka , uvodnici gasa u usisnu granu granu, filter gasa, creva itd.
E pa dobro. Za ALLDECODE i ostale drugare. Nije majstor samo da cita semu i da povezuje zice onako kako pise. Evo vam malo pomoci. Samo treba ukljuciti glavu. Nisam imao vremena da odmah odgovorim ali evo u prilogu nesto sto ce mozda koristiti. Ja do sada nikad nisam zapeo na tome jer pumpu uvek ovako odvajam i nema greske, proverite pa mi javite rezultate. Samo treba da se radi jednostavno. A jos uz to sam modul od baze za daljinsko centralno zakljucavanje ili alarm moze da stoji tu gde je pumpa jer su tu i napajanja i gde ces lepse za rad.
Na ovoj semi ne treba stavljati diodu ili kondenzator na spulnu releja jer prilikom samoindukcije posle nestanka napajanja na releju pre napon nema gde da ode, a to je zbog toga jer kontakti na relejima od alarma ili centralnog zakljucavanja odvajaju napajanje i moguci pre napon nema gde da ode. Pozdrav drugarima, Srdjan.