Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Ja sam bio probao koristiti i od STP-a i LM Kühler Dichter i također su mi iskustva podijeljena.
ali isplati se probati u svakom slučaju,naročito u ovom slučaju gdje se radi o curenju unutar kabine koje je puno teže (čitaj: skuplje) "rješavati" zbog složenosti i opsežijeg zahvata.
Svejedno mi ostaje nekakva "bubica" da tu nešto ne štima sa količinom izgubljene tekućine,vremenskim periodom i paljenjem upozorenja pada razine coolant-a...
Moj ti je savjet da prvo ustanoviš jel li ECT sensor uzrok ovih simptoma koje si naveo , dakle dijagnostika i praćenje parametara u mjernim blokovima kao što ti je već rečeno , pa nakon toga ako ustanoviš da je do ECT sensora onda ga kupi i promijeni. Kataloški broj senzora temperature rashladne tekućine za tvoj auto bi trebao biti 059 919 501 A / C.
Hehe , e onda si ga dobro "uboo"... btw. nije to ni u najmanju ruku loša metoda ispitivanja kad staneš pred "zid", a imaš hrpu ispravnih dijelova koji bi mogli biti uzrok...polako samo...
Vidim sada da mi je promaknulo da se u prvom postu gore napisao"ljut" dim iz auspuha...jer ja kad to osjetim onda prvo se bacam na MAF sensor... a neka si ga riješio , to je najbitije.
Jesi li ga testirao (real time parametre gledao) ili si stavio dugi i shvatio da je to to?
Vjerojatno ti negdje curi rashladna tekućina na malom hladnjaku grijanja unutar kabine ,tj. sklopa ventilacije vozila,
Ja osobno nisam zagovornik stop leak aditiva po pitanju brtvljenja sustava hlađenja motora.
Nešto mi tu malo ne štima, kažeš nadosuo si u posudu 150mL unazad 2mj. , a s druge strane se upali upozorenje da nedostaje rashladne tekućine?!
Imao sam isti takav problen i sa mušterijom ( ) i sa autom,tako da je najveća vjerojatnost da ćeš sa zamjenom razvoda i stavljanjem motora u fazu rješiti problem...javi...
Samo da javim da sam riješio i ovaj problem koji je ostao,a rješeno je zamjenom instalacije do i samog MAP senora i sada sve šljaka kako treba.
Hvala na podršci i pomoći.
Kada sam vadio dizne van sa kompletnim railom,vide se ventili i naslage čađe na njima onako dosta ima... a dizne sa "na oko" oko sapnica pljave tj. imaju taloga tako da ujutro idu na komplet čišćenje i testiranje.
Klapnu gasa (leptir) sam već dvaput skidao i odmašćivao i sve detaljno očisto i stavio novu brtvu na dosjed klapne,al evo sutra ću to ponovno isto učiniti.
Probija i čuje se detonacija u usisu (usisnoj grani).
Leer je stabilan i miran,ne varira...sve me to čudi...
ECU nije kažeš? Što misliš pod tim "donekle" riješiti? Uzeo sam Injection reiniger od Liqui Moly-a još danas,ali ga nisam usuo...
mislio sam napuniti rail sa tim aditivom...i upaliti motor da radi... mišljenja?
Kojom dijagnostikom radiš?
A i ja razmišljam o ECU kao uzročniku,al više nisam pameta ,iskreno...
Idem sada do garaže skinut kleme. Javim sutra rezultat,nek prespava bez struje.
Hvala na podršci.
Promijenio danas i ECT senzor i ponovno ista stvar..već lagano ludim...ništa od toga...ne znam što više raditi...
Hvala na savjetu,sutra ću ga zamijeniti pa ću probati,javim rezultat!
Dizne su u potpunosti u redu...danas sam ih nosio testirati.
Probat ću to sa ECT senzorom pa ćemo vidjeti...
u svakom slučaju hvala!
Ljudi,ima li tko kakvu ideju jer ja sam svoje iscrpio...
naime,2003.godina C5 95tkm žena vozi od prvog dana , motor je 2.0 RFN (EW10J4) sa 100kW i problema je bilo dosta...
ostao mi je još jedan koji nisam uspio otkloniti...
Kada se upali hladan (naročito prvo paljenje) ne prima gas (mukli zvuk motora) .tj. stisnem papučicu do kraja a okretaji se prvo vrate ispod lera i onda zagušeno uz "štucanje" (nekad "zapuca" u kutiji filtera zraka) , probija do 1200-1300obrtaja gdje dalje motor radi savršeno.
Promijenjena je pumpa goriva original Citroen , svjećice original Citroen , bobine , katalizator , a ujutro nosim dizne na ispitivanje.
Kada se motor zagrije onda radi dobro,ponekad zna opet samo kada je u leru i kad mu se da gas zacukat do 1200-1300 obrtaja i poslije sve normalno.
Jel imao tko kakav sličan problem i ima li tko kakvu ideju što dalje? Hvala!
P.S. Zaboravih reči da u memoriji DTC-a nema niti jedne greške.
Možeš li , molim te, i meni poslati password? Hvala!
To ti je u toj poziciji i najpametnije i napraviti...immo off i mir.
Isto sam za za immo off , jer nemaš dodatnih peripertija oko instalacije...a najjednostavnije ćeš rješiti problem!
Druže , napravi clear DTC iz Engine grupe,očisti klapnu komplet da sve bude cakum-pakum,izvrši adaptaciju klapne i to bi trebalo biti to.
Očisti DTC iz motora ako ima grešaka,obavi kompletno čišćenje klapne gasa i na istoj napravi adaptaciju ,pa onda tek razmišljaj o podizanju idle speeda preko dijagnostike ,a ako budeš radio adaptaciju idle speed-a,pročitaj lopardov post i to je to.
Usput , na koliko ti se rpm-a vrti u leru?
Pregledaj gumice na diznama i prvenstveno provjeri razinu ulja u motoru , pa pređi na vakuumsku instalaciju...
Naravno , ispitivanje-testiranje senzora pa onda mijenjanje ukoliko se utvrdi neispravnost.
Vidi ECT senzor , tj. njegovu ispravnost,ali najbolje je kombinacija relej+otpornik i rješio si problem paljenja grijača za vijeke!
Prošli tjedan mi bio takav jedan samo godinu mlađi, došlepali ga k meni , VCDS očita grešku senzora položaja radilice , imao polovan ispravan u radionici , stavio ga , i pali k'o mina , tako da prvo vidi to...pa onda dalje... kajla na remenici , faza remena,senzor poloaja bregaste....
Ako je ta cijena , onda je sigurno sa ležajem kotača u disku...a možda kod tebe nije kao što kaže zole72 , treba svakako detaljnije provjeriti sve pa onda kad budeš znao točno koji model ide , onda ćemo znati i jel cijena "opravdana"...
Tak bi trebalo i biti , dobro ti je rekao taj trgovac , disk ti ima u sebi i ležaj i prsten ABS-a tako da je onda cijena opravdana.
Koji je proizvođač tih diskova...?