Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
može pass, hvala
Mislim da bi tu pumpu trebao znati odradit svaki elektroničar koji je u ovom poslu. Eh ako je otišao elektronički dio..
@oilivaro Jel se mogu gumice za hladnjak ulja kupiti kao rezervni dio i gdje ih nabavljaš?
Možeš na pm..
Jeli netko zna koja je šema na tim autima sa elektohidrauličnim pumpama da povuku tolko struje da na sekundu ugasnu svijetla.
Ne samo na astri več i na drugim modelima kad se na leru počne motat volan..
Jel ima neka šema da se to riješi jel mi se nekako čini da baš i nije zdravo za alternator..
Dajte ljudi pa nije ovaj forum jedina rupa na svijetu gdje se djele savjeti..
Uz ovaj ima vjerojatno još barem 15 takvih mjesta gdje je popravak objašnjen u svaki detalj.. Jedina je stvar što nisu na hrvatskom..
Opet netreba se tako ograđivati jer dosta ljudi i nema alata doma za odradit bilo kakav veći popravak osim zamjenit ulje
Da večinom bude problem u tim nesretnim gumicama u glavi, čahure.
Majstori mjenjaju brtvu glave, ravnaju, mjenjaju gumice ventila, ližu, deru, naplačuju a naprave ravno ništa.. Onda nakon par mjeseci dođe mušterija nekom drugome pa kaže da se opet sjebala glava.. Pa ovaj mujo opet skida i ravna i liže tako u krug dok ne proda auto i uvali nekom drugome.
Za popravak:
Skida se zupčasti, vade se bregaste i kučište bregastih ali samu glavu ne skidaš...
Alat s kojim to radiš izgleda kao ruski ključ, odnosno to je unutarnji izbijač s kojim samo sa unutarnje strane izvučeš čahuru i zamjeniš te nesretne gumice..
Hladnjak ulja rijetko bude problem, skoro nikad isto kao i brtva glave..
Kod vračanja zupčastog obavezno provjeri remenicu uljne pumpe, skini šaraf stegni na 60nm otpusti, stavi crveni loctite pa opet stegni na 60nm.
Za tu foru isto dosta njih nezna a oni koji znaju..
Radi se o tome da curi nafta kroz konektor tog ventila, standardna greška.
Elektronika je dobra, auto nema nikakvih problema sa paljenjem osim što smrdi na naftu na dva metra.
Pa baš mi se i ne skida pumpa bezveze ako nemoram.
Ako je netko skidao samo ventil nek javi šta i kako.
Pozdrav,
Jel netko skidao preljevni ventil (spill valve) sa comba 1.7 dti bez da skida pumpu.
Jel uopće izvedivo kod njega bez skidanja pumpe.
jabuka napisao:ajde pogledaj kad stisneš kočnicu dali ti rade šotp svijetla
nemoj ovako javno
Ti ovdje dolaziš tražiti mušterije ili kaj? Slab i ti majstor ako ti ova informacija smanjuje posao.
Znam da neke stvari nemožeš napraviti sa op-comom a možeš sa tech 2.
U najgorem slučaju možeš stavit ecu sa nekog koji ima klimu sa otpada.
Ako ti nije problem, molim te napiši kolko te izašla kompletna instalacija klime bez ruku. Znači samo djelovi, komp, isparivač, žice, cijevi...
Možeš i na PM.
Najvjerojatnije gubi masu negdje.. Pogledaj kod mulde lijevog amortizera imaš jednu crnu kutijicu zakačenu.
U njoj su 5-6 masa zakačenih na jedan lim. Otkači ih sve pobrusi sa šmirglom i našpricaj wd-om.
Hajde ROM, Eprom, EEprom, Prom to znaju i djeca u prvom razredu elektroničke škole.
Nemoj se ni baviti s time ako neznaš čemu koji služi ili odvoji par gonina na učenje pa onda odi radit. Nije dosta imati otvoren obrt prijatelju.
A i druga stvar odakle ti hrabrost prčkati po airbag centralama o kojima ovise ljudski životi u sudaru a nemaš pojma šta uopće ideš radit.
Sve je stegnuto i odzračeno dvaput za svaki slučaj.
Provjeri žicu sa senzora pritiska ulja, vjerojatno u kritičnom trenutku dotakne negdje masu i cimne žaruljicu.
Što se tiće alternatora otići će ti i prije ako je to onaj hitachi koji ima vakum pumpu na sebi.
Kod njega treba rotor mjenjati jel se osovina poglođe na djelu gdje je semering.
treba taj dio ili potokarit pa manji semering ili drugi rotor..
Njega zezne ulje koje probije na taj semering pa napravi dar mar, zato te je kajfeš i naručio za 2-3 godine taman tolko izdrži kad okrene kontra semering.
A ovo za paljenje. Negdje ti vuče zrak. Vjerojatno banalan problem sa nekim crijevom. Malo ostane goriva u cijevima pa se ugasi.
Nakon toga povuče zrak, i ti ga svaki put odzračuješ kad pališ dok ne povuče opet nafte..
Pozdrav
Imam problem sa kvačilom na astri g. Ugrađen je novi set kvačila (sachs potisni korpa i lamela) te nakon izmjene u desnom zavoju kvačilo kao da propadne tj ima jako mali otpor kod pritiskanja ali ipak odvaja, kad izađem iz zavoja opet je sve ok, normalno lovi.
Inače na ravnom kvačilo je mekano, ne zapinje i odvaja odlično, odzračeno je pod pritiskom.
Jel netko imao ovakvu situaciju?
Ma nemora se mjenjati senzor.
Standardno je da procuri na tim pumpama nakon x godina.
Kad se senzor skine netko je več spomenu imbus 5, lijepo se senzor očisti od nafte.
Zaleme se žice direktno na mjestu konektora znači na pinove.
Uzme se bison epoxy ili neko slično ljepilo i sa njime se napuni konektor.
Pričeka se malo da se sve posuši, najbolje ostavit cjeli dan.
Žice koje vire iz konektora zalemit ili nekak povezati na originalnu instalaciju.
Eto. Ja sam ih 20tak tako sredio i nijedan se nije vratio od 2005, tako da ta metoda pali.
Druga stvar je ako nekog svrbi 200 eura neka da za novi senzor. Istina tako je elegantnije.
Čekaj jel u vožnji trza, gasi se, ne vuče kak spada, ugasi se pa neće upalit itd..
Daj malo opiši te simptome.
Radi sistem bez greške. Ne baca greške, auto ide, motor je zahvalan..
Budem poslikao da vam pokažem, nisam baš bio na forumu u zadnje vrijeme.
Kad smo več kod board computera.
Jeli netko ima foru kako srediti display na vectri b(tid) i astri g(mid)?
Naime na skoro svakom kojeg sam vidio fale linije ili točkice.
Na nekima se prikazuju samo par točkica.
Moze i meni pass
Ma može se ubaciti bilo šta unutra samo nije isplativo, možeš čak i diesela ubacit, samo je stvar love.
Za X16XE treba komplet instalacija motora, senzori, novi ecu i tako.. Več ti je to neisplativo.
Najbolja i najpovoljnija ti je opcija da uzmeš blok od x14xe i središ glavu od staroga kako ti mehaničar i predlaže.
Ispast će te daleko najjeftinije od bilo koje druge kombinacije. Taj blok možeš nabavit za kikiriki.
A nije mi jasno zašto su neki ljudi na ovom forumu.
Tu ekipa nevoli djelit znanje, tipa nemoj mu reć, nemoj mu reć kako da popravi uzimaš nam svima kruh iz usta, odaješ tajne ove one pi*de materine.
Nisu svi ljudi koji se mogu primiti gedore čekića i lemilica.
Ma ako je došao tu pitati nek pita bog mu pomogo odgovori mu ako znaš, pomogni čovjeku zato i postoje ovakvi forumi.
Ne razumijem neke majstore zašto su uopće ovdje ako ne misle dijelit svoje "teškostečeno" znanje s drugima.
Na alternatoru je sve jednostavno ispitati osim reglera. A regler je ubiti običan tranzistor samo ga je u takvom spoju malo teže ispitati.
Inače lakše ti je njega ispitati kad je još alternator na autu. staviš voltmetar između polova akumulatora i ako ti pokazuje više od 14,8 V do njega je.
On je taj koji ti limitira napon punjenja pa ako probije krenut će punit više od 14,8V. Znači vrijednosti 15V, 16V, 18V i slično nisu normalne i uzrokovane su neispravnim reglerom.
Nebi bilo loše preventivno zamjeniti i lagere, oba su ispod 70kn FAG ili SKF malo skuplji i semering ako ima koji.
Za ispitivanje statora i rotora imaš metodu par tema ispod sa 220V i žaruljom u seriji.
Ja sam uvijek ispitivao sa multimetrom, ali stari meštri s foruma vele da to nije dost.
Diodni most ispituješ sa multimetrom. Znači diode nesmiju probijati na kontra stranu, a mjerenja između istih dioda nebi smjela varirati ili pokazivati beskonačno.
Dakle neke vrijednosti na multimetru bi trebale biti 480-600 ovisno o modelu.
Ma mislim diode valjda znaš pogledat.
Sve lijepo počistiš ako ima kakve prašine ili ulja.
I vozi miško.