Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Kompresija nemora biti losa da bi trosio ulje na kariku koja brise ulje sa stubline.nema tu sta da se diskusije ako nema turbo zamjeniti karike i gumice ili auto....
Pregledaj zicu ako nisi za svaki slučaj koju zeder prekida...
Jel ima zeder il nesto slicno?
Po tabeli ukupno 3 l
Onda u robota ide oko litre.
Jel problem zamjeniti i tu litru u djrlu robota.
Nesto posebno nisam zavitivao i dali se uopte mhenja?
U AD nema podataka doduse ide mi do 2011 samo.
Dobro si rijesio,bez dodatne ponovi.laksim nacinom si rijesio svaka cast.
Ima to vec sam vidio kod jednog servisa autoelektrika,prije nisu imali takvu izvedbu jer sam primjetio neku nadogradnju njihovog testera.
Meni Livno su ispitali jedan alternator jer ja nisam imao uslove.
Imali neko od kolega podatak koliko ide ulja u mjenjac,neki je poluautomatski ja bi ga nazvao.
C4 pikaso 2013 1.6 e-hdi
Ja sam nasuo malo vise nego sto sam ispustio a ispustio sam 2.1 L kao sto Pise u mojoj ad a iz radnje su mi poslali 4 l.
Zanima me jos dali ima jos ulja da se ispusti iz nekog djela mjenjac gdje je elektronika.
Kolko sam shvatio to je robotizovna mehanika mjenjaca.
Nije samo da volis nego moras testirati na stolu da nebi ponovo skidao a kako ga je na novim vozilima skinuti uhhhh.
Isto u principu,kupi prodaj,jedni legalno drugi ne.
Server se naziva covjek koji mesto preprodava,nebitno je dal je registrovan sfirmom ili ne.
Mislim moze da se nazove a i nemora ako ti je to pogrdan izraz,inače sverceri mlate pare samo tako,mnogo unosan posao kome to ide od ruke.
Iz dosadašnjeg iskustva trebalo bi da kolega zna ispitati napajanje i sam senzor...
Zanimljivo stavio sam svoj aku i nije vise zezao sa obrtsjima ali punjenje 13,8 a kad sam radi testa ukljucio klimu poceo je spaner amortizovati previse,nezndm dali je ta remenica proklizavala prije ali sam skinuo alternator i utvrdio da je zakovao lezaj remenice pa sam ju zamjenio novom i novi regler stavio a njegov aku dopunio i sad je punjenje 14,3 i sve je ok sa njegovim aku i naravno obrtajima.
Pouku mogu izvuci da je "remenica" bila razlog proklizavala dok nije zakovala u medzuvremenu u ovih par dana a regler sam usput i za svaki slucaj zamjenio,nije mi se dalo testirati sa starim.
Aku vjerovatno nebi dugo izdrzao.
Bojim se da necu rijesiti ni sa aku ni sa alternatorom.
Evo jedan slucaj koji sam procitao na netu.
Pa testirao sam aku,na granici je.stavit cu druginmoj zs probu mada cisto sumnjam da on zeza a u centralnoj sam gledao i napisao da ima gresku.
Kad ga upalim tester prebacuje par puta na crveno pa na zelenu lampicu.lako cu snjim stavit drugi za test pa cemo vidjeti.
Obrtaji su na 1050 rpm-a
Aku i punjenje su na granici,13.7 puni a aku ne pada ispod 10.5 V
Ima gresku u centralnoj load batery voltage
Obrtaji neko vrijeme budu ok pa digne na oko 1000
S.temperature gledajuci dijag. su 71 do 74°C dok na zabli stoji 90°C
Imal neko iskustva sa ovim problemom ja nisam imso slucaj takav.
Kod mene na sestici zimi znaju biti malo visi kad dam gasa spusti na normalu pa digne 100-150 rpm-a vise i cuje se relej,mislim da tako treba ali ova petica nije normalna.
2005
1.9 tdi
Imas i na forumu "here" a imas i valex-a u "Belgrade",kucaj walex dijagnostika.
Pogledaj mslo bolje taj izlaz,moguce da nije nista odkaceno.
I ja neznam zasto odmah lete prepravljati mape,zar je taj inzinjer zdaba isao u skolu i toliko lose radi svoj posao.
Ps:
Moj komentar se odnosio iskljucivo na motorni racunar i cipovanje da me ko pogresno ne svati.
Zelis brze jace ima da se kupi fabricko
Danas zamjenio 3 brave,2 prednje i zadnju desnu.
Predpostavka je tacna,same brave su bile u pitanju.baksuz cojk,za zadnju lijevu nije bilo finansija al makar zakljuca nju jbg.
Sta je sa senzora temperature?
To je PD motor jel tako?
Nemoze vise,plati pa klati.
Da generalni su problem,namjenjao sam se,samo sad imam taj problem sa vise brava istovremeno.svakako sam planirao probati zadnju lijevu zamjeniti pa vidjet rezultat.
Tdi 2007 god.
Problem je sa daljinskim zakljucavanjem,na kljuc zakljuca samo vozaceva vrata a na daljinski samo zadnja lijeva al nece da ih odkljuca,desne obje ne zakljucava niti odkljucava.
Promjenio sam vozacevu bravu i sad zakljuca na daljinski vozacevu i zadnju lijevu ali ostao je problem da nece odkljuca zadnju lijevu i desno obje nece uopste zskljucati.
Znaci sdrugom polovnom rjesio samo vozaceva vrata.
Osigurace sam pregledao i ozicenje na pregibima i stekere.
Imali neko uvida u problem,dali je moguce da zezaju sve brave ili da neka jos pravi prekid i remeti ostale.
U svim bravama se cuju klikovi kao da hoce zskljucati a nema dovoljno snage.
Gepek uredno zakljuca i odkljuca.
Greske ima po 2 u svim bravama,can liniji i centralnoj elektrinici,nemoguc signal(unplausible)ili prekid u instsalaciji,sa vcds gledano.
Iskemijao sam nesto.
Pali i palit ce dok neko nebude skida anlaser i cackao.
Taj dio gdje steze anlaser je blok motora a on je gusani a ako nesto ne zapalis prilikom varenja i upitno je koliko ces centrirati dobro neisplativ je trud.