ELPROG FORUM

auto dijagnostika, auto dijagnostički alati, autodijagnostički programi, autodijagnostika

Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.

#1 28-03-2011 21:48:08

dovitljivac0908
Član
Registrovan: 28-03-2011
Komentari: 3

Texa

Pozdrav!
Malopprije sam se prijavio na ovaj forum u nadi da cete mi Vi strucnjaci dati nekoliko savjeta.Unaprijed se izvinjavam sto sam potpuni "laik" u vezi ovoga. Dakle,moja prica je ovakva. Imam 21 god. studiram elektrotehniku. Moj otac ima radionu,popravlja kamione,traktore,dizalice. Nesto sitno aute,poneki viljuskar,bager. Nema ni jedan dijagnosticki uredaj,sto mu je najveca mana. Nije da ga hvalim ali je dobar majstor,mada bi rekao starijih traktora i ostalih strojeva. Slucajno sam naletio na ovaj forum,do sad me to nije interesiralo i vidim da ovdje ima jako korisnih informacija.
Iz Hrvatske sam,sto nije vazno od kud tko je vec samo tako da znate.
Dakle,unaprijed se zahvaljujem i molio bih Vas da mi pojasnite tako neke stvari koje  cu pitati.Ne cu bit predosadan,ali molim Vas na razumijevanje ako postavljam banalna i glupa pitanja. Na faksu nas uce da ne postoje glupa pitanja,u sto ja nevjerujem:):).vjerujte ima ih.
Nisam upoznat koji sve dijagnosticki uredaji postoje samo mi je poznata ova "texa".
Znaci prvenstveno me zanima uredaj za traktore,to mi je prioritet. Rekao bih cijena nije bitna.
Pa evo. koji bi ste mi uredaj preporucili,tj.ciji. kolike su im cijene, i neke stvari vazne uz to..pa dok mi nadam se odgovorite nesto od toga znat cu barem nesto.
Eto, unaprijed se zahvaljujem.

#2 28-03-2011 22:57:36

sehovacnikola
elproger
Iz: Sarajevo
Registrovan: 23-04-2010
Komentari: 462

Re: Texa

Dobrodosao na forum...

Zadnja izmjena od sehovacnikola (28-03-2011 23:09:16)

#3 28-03-2011 23:55:47

predingli
Expert
Iz: Križevci, Hrvatska
Registrovan: 24-12-2008
Komentari: 2,786

Re: Texa