Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Izgleda da je netko prije tebe mjenjao kočionu tekučinu na krivi način.
Probaj preko dijagnostike aktivirati abs modul pa onda odzračit.
Ili postavit u posudu tlak oko 1bar pa onda aktivirat abs da povuče tekučine.
Naravno pazi da ne ostane suho.
Lijepo od tebe da si napisao šta je.
Pa EGR si mogao odmah u parametrima MAF-a detektirati kod pokretanja aktuatora.
A vidi nemoj se sam mučiti jer nečeš nikad nać šta mu je samo ćeš živce izgubit.
Odvezi auto najbolje u ovlašteni servis od povjerenja(možda u neki veći grad) i neka ga naprave.
Jesi li gledao vakum koji ide na bubanj kočnice?
Tebi treba pošten majstor koji bi napravio redom:
Provjeru svih vakuuma
Testiranje svih aktuatora
Pregled i čišćenje usisne grane
Pregled podešenja turbine (kako znaš da je ispravno podešena, možda i krilca zezaju)
Valjda ti je jasno da ako turbina ode da mora biti neki razlog tome. Jedino ako nema pola milijona km.
Pregled i tlačenje crijeva od turba uključujući i IC kompresorom
Poštenu dijagnostiku za VAG vozila
Skinut poklopac od remena i pregledat timing i natezač.
Ako je sve od toga ok trbelo bi probat vratit originalnu mapu, ko zna šta je ovaj prije petljao. Topli start se da rješit.
Nebi bilo loše ni izmjerit kompresiju i odnjet nekom dizne na test.
Ako ništa od toga ne uspije prodaj ga stvarno jer ti druge nema.
Prodaj taj krš od 2.0 PD passata i kupi nešto normalno dok nisi bankrotirao.
Definitivno najgori motori ikad ugrađivani u VAG vozila.
Imaju oni dobar popis mana koje nisu samo dizne.
Vrlo vjerojatno da je voda zašla u ecu
Nešto nisi ukopčao. Pogledaj malo vakum crijeva da koje ne viri.
Sve lijepo pređi i za 10 min si gotov.
A gdje si pobogu kupio samo novu lamelu. Inače ide korpa i lamela u kompletu. Zamašnjak sam i potisni sam.
A moš i sve skup kupit.
Rijetko koja sdi fabia ima ABS. Skuup bio pri kupovini. Vidio sam ih samo par.
To te jebe.
Ukodiraj mu svu opremu sa ovog drloga.
Ma pusti to, nisi rekao jesi skidao vodenu da vizualno vidiš impeler.
vjerojatno se otpušta nakon nekog vremena.
Imao sam takav slučaj, voda je na hladno cirkulirala kroz posusdu, a kad se dizala temp odvajao bi se na impeleru i vrtio u prazno.
Plastični naravno, držao ga je jedino kamenac.
@acyd
Misliš da mu je pobjeglo preveč vode, jedino ak je koristio šlauf a ne špricu.
A ovo će se ponovno desit, nije on našao pravi uzrok.
Pa provjeri još jednom alatom dal je sve u fazi.
Imao sam sličan slučaj sa 1.3 motorom s kojim sam se jebeno napatio.
Auto nikako nije htio zapalit ujutro, vergla ali nikako da ulovi, i tako jedno 3 verglanja po 5 sec i onda kresne.
javljao je grešku P0683 kao i u prvom postu.
Kad bi upalio radio je ok, ali prvo paljenje sa grijačima koma..
Stvar je bila u releju ECU-a. Main ecu relay kojeg je neko zamjenio relejem pumpe koji su isti i isto ampera imaju 12V 40a.
Šta sam testirao:
Grijači su bili 1 ohm i svi ok.
Napon je normalno dolazio sa releja do grijača.
Ispitana masa. ok
Ispitane sve žice koje su imale veze sa grijačima.. ispod 0.02ohm sve
izvađen relej i ispitan aktivira se, klikće ko lud, odpor kod spojenih kontakta 0.01ohm..
Uzeo sam strujna kliješta i išao mjerit kolko koji grijač uče struje. cca 3.5 amp svaki.
Kad sam jedan grijač ištekao auto je palio ko lud.
JBG
Zamjenio relej i sve je bilo ok. Kontakti su bili u kurcu mada je relej pokazivao 0.01ohm.
zaključak..
Zajebi mjerenje u omima.
Meni je instrument pokazivao 20V kad mu je bila slaba baterija.
Promjenio bateriju i napon 14.3v
tako ti i treba kad skidaš kilometražu.. sad onom jadniku koji će kupit to iščupaj sve lampice šta svijetle i prodaj pod ispravno
A da pozovemo onog sa autodata kablom..
Ako nisi u stanju sam dijagnosticirat eger, okaći live data parametre iz vožnje pa ću ti ja rec 100% šta ćeš mjenjat. Bezveze je mjenjat napamet.. i čorava koka jednom pogodi.
U opcomu uđeš u motorni dio i tamo imaš sa donje lijeve strane record.
To posnimi u vožnji kojih 2 minute u svim okretajima i tu okači datoteku.
Ma objašnjeno je i to.. Quantity adjuster..
samo pretpostavio sam da to svi znaju odradit pa nisam stavio link.
Eto.
Ma dečki nemojte se svađati ko će radit uputstva. evo ja ih dam.
Onaj ko još nezna ima tog na youtube-u na kile i sve je free. I neće niko nikome krast posao.
Evo za tdi mašine na boš pumpu 90 i 110 ks. bez skidanja pumpe. set gumica je cca 150kn.
Ja sam na svim astrama s tim motorom vidio te iste greške. Ne utjecu na rad ventilatora provjereno.
Promjena ecu-a ispod branika ne rješava problem.
Bjež od toga bez obzira šta je motor tdi.
Kad je granica prekoračena u datom trenutku veca za 0.2 bara od traženog boost-a.
Znači traženi boost 1.2 bar a ti imaš 1.45 bar u trajanju od 2 ili 3 sekunde.
A to stoji ak curi nafta sa ventila. Znaju oba kompa otić onda bude veselo.
Da.
Evo komplet seta za blokadu.
Ovaj skroz desni šta ide u U se koristi za pridržavanje radilice.
Ja sam si napravio takvog od komada čelične grede samo sam rupe izbušio i moj je bolje dizajniran, ima 4 rupe za šarafe.
A ovaj do njega se koristi kad je motor vani, taj ide na radilicu gdje je zamajac.
Za ovaj crni na kraju može JNA šarafciger i zavuci mu ga metoda.
Al bez ova dva za blokiranje bregaste se nemre.
Tak da ovaj set za blokadu kaj sam ja platio 150kn+pdv valjda vrijedi para.
Generalno zbog P1125 greške motor se nesmije ugasit već ode u safe mod.
Ja bi prvo probao sa drugom elektronikom pumpe bez obzira što ne baca grešku za nju. Zna često bit da ljudi šta rade te elektronike je ne naprave kak spada, cesto bude kad se kupuje rabljena elektronika da se kupi koja isto otkazuje.
Zavučeš mu ga lepo.. Sve mi je sad jasno.
Svaka čast inžinjeru koji je radio razvod.. Taj je bio ili napušen ili je fakat mislio da se taj lanac neće nikad skidat.
Kad je motor van auta postoji i alat kojim se blokira radilica na strani zamašnjaka, naravno kad je skinut.
@full cool
a taj specijalni alat za zubce nisam još vidio. Jedino ak je neki univerzalni, multipraktik kao i ova zavuci mu ga metoda.