Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Tako sam i mislio.
Kolega nešto kemija s VP pumpom od HDI-a, nekakvim adapterima i modulatorom signala.
Bojim se iti približiti
Jel netko provao mjenjati uloške dizna na CDI motoru?
Na TDI-u starom sam mjenjao i nema problema, međutim ovi CR su malo opasan sport, ali ipak razlika cijene uloška i reparirane dizne je nekih 3-5 puta!
Kako iztestirati common rail dizne u "kučnoj radinosti"?
HID koji nije za CAN.
Zdimit če ti motor brisača.
Nisam ni blizu bG, a na ovom linku nema ništa osim elektro šeme za KDJ120L.
Imao sam sličan sex i tek kad sam skinuo amortizer s opruge, čuje se nešto u amortizeru kad ga sabijaš i razvlačiš, naj prije "tuk" pa onda krene, isto ford doduše Escort.
Baš niko nema informacije za Hirohita?
Da sam dobio kunu za svaki put kad sam popušio priču ovaj prije mene provjeravao, dobar majstor ne trebam ja ponovo ...
Pa imao bih kuna da Vas odvedem bar na večeru.
Opet ja s fuckin LC-om
Zapeo sam priličito, jel ima netko manual od ovog 3,0 D4-D?
Situacija je da sam dobio LC-a bez motora i hrpu dijlelova, a Hiluxa od kojeg paše samo gol blok s glavom a sve ostalo je totalno različito, kako inače ne radim ove sprave našao sam se u neobranom grožđu.
E da ovo je Golf četvorka, kod drugih modela može biti drugo polje za adaptaciju, obično napiše šta je šta kad staneš mišem na njega
01 motor, login (12233) , adaptiranje, 3 polje (piše 32768) , upiši 33768 i SAVE
cistite li vi to tako da skroz skinete krilca ili...???
ja obicno sprejem naspricam, pustim da otkravi i rukom dobro razradim, nakon toga se odem JA provozati da to sve dobro zagrij ei pojede motor i uglavnom nema potrebe ja jos jednim ciscenjem.....
Bez skidanja i rastavljanja je riješenje kratka vijeka.
Skineš rastaviš i potopiš u Dimer otopinu 15-20 minuta, ispereš miniwashem i sve lipo sastaviš nazad, onda test vožnja ne smi imat više od 0,4 bara prije 1500 o/min i ne više od 1,2 bara prije 2000 o/min, dobra fora je i adaptirati EGR da manje čađi.
Čini mi se stariji model od mog , ali pomoglo mi je za neke stvari.
Dragan hvala
Davač brzine na getribi.
Imao nekidan identičan slučaj, izgasi se kad stisneš kvačilo i kočiš prije semafora, i u tom momentu padne kazaljka sata na nulu.
prvo da se svima izvinim jer u celoj frci zaboravio sam da napisaem najbitniju stvar,a to je da auto ima ugradjen sekvent plinski uredjaj.Juce smo auto prebacili da radi samo na benzin i evo danas ceo dan nije izbacio nikakvu gresku.Cak je po bord kompu danas i pokazo manju potrosnju nego ranije,ali je sve vreme vozen na benzin.
covek je isao 5 puta u servis gde je ugradjen plin i oni mu kazu da je sa plinom sve ok.Sta je sad tu problem,mislim da ce biti malo teze otkriti?
Pa da, poštelaj plin
Večinu plinaša u zadnjih par godina riješim da rade 1/1 na benzinu i pošaljem ih onom ko mu je ugradio ili održavao plin.
Ne znam kakav je slučaj u vašim krajevima ali tu kod mene su se prije par godina uhvatili ugrađivanja plina tipovi kojima ne bih dao da mi promjene zračnicu na biciklu.
Ostao bez goriva, na verglanje ne može podignuti tlak, kad pali na startsprej digne na 850 điri i radi.
Moraš nači problem ili če ti se ponovo izgasiti i nečeš ga moči upaliti, imao takav problem promjenio kučište filtera nafte i poslje toga nije bilo problema iako nisam siguran da li je bilo slučajno.
Pogledaj da li ima preskakanja paljenja u parametrima, i dok radi na leru odvi cep za sipanje ulja da vidis da li pravi vakuum, mozda je membrana u takozvanoj pecurki pukla, (ima ih dve, druga je nedostupna ispod usisne grane).
Ona u odušku uljnih para?
Ima smisla.
oslabeli su kompresione karike ili ventili ne nalezu dobro,ako pali sa varalicom topao motor kompresija je glavni uzrok, kraj price.
Taj motor pali "na zub" a kompresija 20-21 i troši litru ulja na rezervar goriva.
zao mi je ali nije kao sto sam rekao kad odu karike mora biti pokazatelja sto je logicno a ovde je bjel dim sve govorio,glup sam sto odmah nisam provjerio,nije mi se dalo.
ugao predpalenja bosh pumpe je bio razlog,par stepeni i pola sata posla i sad pali na pola kljuca.
Pa jesi odma mogao pogledati grafikon faze
55 mm od čega?
OM646 ide 6,5 litara, ako nema DPF nema problema ako bude "Z" viška.
Imao sam problem kad sam gledao po diagnostici količinu ulja na mercu, prelio sam ga za više od pola litre, kažem ti još jednom nađi negdje mjere šipke i napravi je od npr. šipke od starog VW transportera (dođe oko 40 Kn), ako te zanima mogu kad stignem doma izmjeriti koliko mora biti minimum - maksimum po svojoj šipci.
Šta je s senzorom razlike tlaka?
Ima one dvije cijevčice prije i iza DPF-a koje vode na davač?
Ako vibrira u pola pedale to ti ovlašteni ne priznaje pod garanciju, kažu da je normalno
No smješi ti se novi zamašnjak, moj savjet stavi jednodijelni jer če ti novi dvomaseni ionako niti sto tisuča potrajat
Mjerenje preko KTS-a ili preko star diagnose ti je sigurno koliko i preko board kompa, zavisi od davača nivoa u karteru koji je na tim motorima često neispravan.
Šipka i točni podaci o motoru 611 ili 646 i ima li balans osovine ili ne.
Treba mi shema elektro instalacije i vakum instalacije za Toyotu 3,0 D4-D 2006 godište.
Ako ko ima nek pomaže.
Hvala.
E da, provaj promjeniti u PB folderu properties od TOF filea da je za kompatibilnost XP.
Imaš na tandem pumpi čep odvidaj i spoji manometar na 1500 o/min trebao bi imati minimalno 3,5 bar bez oscilacija.