Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
mozda mu je i sjediste ventila ispalo iz glave pa sad ide gore dolje sa ventilom i to lupa....imao sam i takvih slucajeva pogotovo ako majstor krivo napravi nova sjedista ili se olabave uslijed pregrijavanja auta......a ako je voda dosla u ulje mozda je isprala lezajeve ne radilici pa oni sad lupaju.....
Znam da ne spada pod grupu mjenjaci ali nisam imao kamo staviti....naime za ovaj auto Nissan 200sx S13 model 1.8 turbo treba mi bloko motora ili cijeli motor....pa ako netko zna di bi se dalo nac jer ga nisam nigdje u HR mogao pronac a da je blok kcemu...
Hvala
pa imas gore 4-ta opcija sa lijeve strane ti pise pretraga.....tamo kliknes i otovri ti se prozor u koju upises jednu ili vise rijeci i izbacit ce ti sve postove vezane uz tu rijec......to barem nije tesko...
posto nisam radio to nikad na tom autu imas li kakvu sliku,shemu ili mi mozes ukratko opisati di su ti motorici da ne rastavljam sad pola auta ako nije potrebno...
Pozdrav svima.....
Na ovoj doticnoj alfi nema grijanja kabine....ustvari bilo je ali je bilo skroz mlako puhalo unutra,crijeva od motora do kabine su vruca....termostat je promjenjen i opet isto.....danas je pokazivalo da je vanjska temperatura 4C i kad se ne nutarnju stavilo da bude na Max upalio je klimu i poceo je hladno puhatu unutra i od onda puse samo hladno,znaci kad je klima upaljena hladi a kad se ugasi puse hladan zrak izvana u kabinu....auto im climatronic.....kad se preko komandi regulira kamo da puse zrak cuju se klapne da rade i to funkcionira...dali za protok vode kroz kiler ima kakav ventil unutra mada sumnjam jer su oba crijeva koja idu na mali kiler vruce ili mu to regulira klapna koja vjerojatno ne radi kak treba.....ako neko ima mozda kakvu shemu te ventilacije bio bih zahvalan da ju postavi da vidim u cemu bi mogao biti problem da ne rastavljam cjelu tablu ako nije potrebno..
Hvala
pa bilo je tu tema o kl i kkl interface-ima.....imas ih sa si9241 ili si9243 chipom.....a moze i max232 i lm2903.....
a sta se tice lpg diagnoze tu je vec isto opsirno pisano o njoj....ja za nju koristim interface koji ima u sebi samo max232.....postavio sam i shemu tu negdje pod lpg sekciju...
najjednostavniji i najjeftiniji nacin je da sa nekog auta na otpadu odrezes kopcu sa pojasa koja pase u tvoj auto i ustekas ju.....i nema vise pistanja.....
kod tebe nisu ventili postelani kako treba i sad nemaju odgovarajucu zracnost i zato ti se tako auto ponasa i radi povremeno na 3 cilindra......moras cim prije postelati ventile da ti jos uslijed duzega rada nebi izgorili pa opet glava dolje i onda novi ventili
koji je motor u toj astri.....ja sam imao slican slucaj i bio je problem u senzoru tlaka u usisnoj grani.....to sam promjenio i auto dalje leti....kod mene se radilo o Astri H 1.9 CDTI.......
a i to je nekaj.....danas je vadio na novoj hondi civic i morao je dati 100 puta kontakt jer nije mogao nikak drugacije.......
Pozz kolegama....
Imam jedno pitanjce....naime moj jedan kolega koji ima vucnu sluzbu bavi se i ispumpavanjem krivo natocenog ogriva......posto su auti sve sofisticiraniji a i ljudi bas nedaju da im se dizu sjedala i orvaraju plovci da bi se moglo izvaditi gorivo iz rezervara zanima me dali ove rucne dijagnostike mogu vrsiti test releja ili pumpi za gorivo kao sto moze op-com.....to bi mu jako pojednostavnilo posao a i bilo bi puno profesionalnije,dojde do musterije na pumpu...skine dovodno crijevo negdje sa motora spoji dijagnistiku i pokrene test pumpe i pumpa sama izbaci gorivo van.....poslije samo utoci novo gorivo i to je to.....a usput bi i ja koristio tu dijegnostiku za aute za koje nemam tipsku dijagnostiku,pa ako ima koja bio bih zahvlan da mi netko kaze....moze i na PP ako se koristenje naziva dijegnostike krsi sa pravilima foruma mada ne trazim cijene i ostalo jer cu to ja lako nac samo da znam koja to radi da ne lutam okolo jer ima puno vrsta...
Hvala
motori od centralnog na tim vratima se zablokiravaju kad ih zakljucate u dead lock.....to znaci da iznutra nemozete ni pajserom podic pipac od zakljucavanja.....jedina solucija je razvaliti tapecirunge i onda na silu odkopcati motore jer da bi se oni odkopcali mora se cijela brava vaditi van....sve u svemu sranje na kvadrat.....a da bi tapecirung skinuo ima serafe sastrane koje nemrem odserafiti kad su vrata zatvorene,znaci jeverojatno ce nekaj puknuti kad cu ih skidati...
ako mozes doc do plovka otvoti rezervar di je plovak i izvuci gorivo na crijevo van.....promjeni filter goriva natoci novo i vozi.....
i dok nisam promjenio motoric na vozacevim vratima on mi je prebacivao plus i minus.....samo kaj je motoric crko pa nije otvarao.....cini mi se da su sva 4 crkla jer je auto bio u vodi do volana....a kolko mi se cini struja ide do motorica samo su oni zaglavljeni....:(
Prvo pozdrav svim kolegam....
Imam problem na Omegi B 2.5 TD....auto je bio u poplavi i zakljucalo se centralno ali na onaj deadlock.....sto znaci da su sve brave zablokirane,vozaceva vrata sam uspio otvoriti na silu i onda sam promjenio modul od centralnog jer je on plivao u vodi,dijagnostikom ga vidim,prijavio sam daljinac i kad se pokusa otkljucati ili zakljucati vrata na daljinac iili na kljuc cuje se skljocanje u tom modulu ali se nista ne dogadja....danas sam zamjenio i motoric na vozacevim vratima i sad ta vrata rade ali ne rade ni jedna druga.....postoji li kakva fora da se otkljucaju ostala vrata osim trganja tapecirunga jer se ni iz nutra nemogu vrata odkljucati..
Gepek se otvara na kljic ali ne radi ni na njemu centralno.....
Hvala
ja sam se cesto susretao kod tih motora da vjerojatno uslijed temperature popucaju zice aili unutar buzira i oce se dodirivati pa onda senzor i nemoze raditi a to se zna dogoditi u radu prilikom vibracija....a kad ga mjeris unimerom ispravan je...znaci i kod polovnog se to moze dogoditi posto je isto skinut sa auta.....ako je u tome problem ja sam znao odsjec zicu i staviti od drugog senzora recimo od fiata i sve super radi jer nije problem u samom senzoru nego u ozicenju.
koju ti gresku izbacuje na dijagnostici?
kao sto je kolega sabitvw rekao ako ti ulazi voda u ulje onda to to mjesa na nekom mjestu di ulje nije pod pritiskom jer je ulje uvijek u radu po tlakom vecim nego voda....tako da mi jedino pada na pamet da ti mjesa ulje i vodu na nekom od kanala koji sluzi za vracanje ulja iz glave u blok....tamo ulje ide slobodnim padom....ili ako ti je turbina vodom hladjena da nije u nioj problem pa da kroz nju ide voda u odvod ulja prema karteru.
Radi se o autu iz 97 godine.....110kw,auto nece presaltati iz trece u cetvrtu brzinu...stalno drzi u trecoj,na dijagnostici nema gresaka u elektronici od getribe niti u motornoj ali je zato bila jedna greska u ABS-u i to prednji lijevi senzor koju sam pobrisao ali mi i dalje na instrument tabli svijetli ABS i trokut od ASC-a.....sad sam malo gledao po shemama instalacije od tog auta i vidim da je ABS povezan sa motornim i sa getribom,kad sam radio dijagnostiku getribe mogao sam preko nje pratiti brzinu svakog kotaca pojedinacno pa me zanima dali ta greska u ABS-u moze utjecati na to sta getriba nece saltati u cetvrtu brzinu,u getribi je promjenjen filter ulja i ulja ima dovoljno i cisto je tako da sam iskljucio tu mogucnost jer prve tri brzine i rikverc lijepo salta,bez ikakvih trzaja i fino brzo presalta...
Jos mi nije jasno zasto gori lampica od ABS-a a nema ni jedne greske.....
Ima ko kakvu ideju kaj ga muci??
ako krci ili zapinje prilikom ubacivanja u rikverc uglavnom je problem sa lamelom posto rikverc nije sinhroniziran lamela mora skroz odvojiti da bi se lagano moglo usaltati u rikverc....
ja sam imao slucaj al neznam na kojem autu da su isle dvije zice na ventil a bile su + i - 12V....nije ventil sam po sebi bio masa.....tako da mislim da to nema veze sa kodom....
pogledaj si dali oko elektro ventila na pumpi imas metalni oklop.....ako ima onda je to ventil sa blokadom i to se da srediti da se to sve skine i stavi obicni elektro-ventil sa jednom zicom i auto pali i gasi bez problema....
ako je to isparivac od Landi Renza a po oznaci IG1 bi trebao biti moje saucesce oko njega i njegovog servisiranja.....u cijeloj Hrvatskoj nema za kupiti set za reparaturu isparivaca....a onaj serviser koji slucajno ima set nece ga prodati nego samo servisirati....samo da usporedim novi IG1 kosta 1700-2000 kuna.....250-300e a BRC-ov isparivac po karakteristikama ko IG1 kosta 850 kuna...120e.....
ja znam da ljudi imaju problema sa plinom i bez chipiranja....ali to samo kad nesto nije uredu ili nije dobro postelan....moj prijatelj je imao 318is bmw-a koji je imao plin i chip i vrtio se u 1,2 i 3-oj do 7500 okretaja na plinu.....i isao je ko zmija.....
tako je.....prvo chip pa onda kalibracija plina....i mora raditi ako radi i prije chipa dobro.....znam slucajeve kad se chipiralo a plin je vec bio unutra...i onda se samo napravi kalibracija plina da se prilagodi novoj benziskoj mapi i sve 5.....