Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Sistem napravljen, zasad nema greška prvih 100 km.
Ma ja nisam to nikad tako mjerio ali volio bi probati..
Daj neka neko lupi šemu spajanja tog sa žaruljama i zvonima da sam ziher..
Neznam za x16xe motor dali ima ecu hlađenja ili ne.
Ali znam da sam na dosta auti riješio slične grešne samo čišćenjem dva konektora od tog ecu-a.
Ecu se nalazi ispred lijevog kotača i može se skinuti samo elektronika bez skidanja branika.
ti konektori su dosta blizu betonu pa prilikom vožnje vlaga i svašta zna uć do kontakata i stvori se oksid.
Nekad zna biti i problem u samoj elektronici. Večina hladni lemovi ništa strašno.
A neznam ovako napamet.
Treba pogledati parametre u vožnji. Pogledaj ako ti je nedavno pran motor konektore od ecu.
A inaće može ti biti i ckp senzor, map, maf, boost senzor, turbina, wastegate, katalizator.
Auto se ne popravlja ovak preko foruma. Najbolje da odeš nekom specijaliziranom za opele i ko kuži taj motor.
Druga stvar možeš otić na neki otpad, pa kažeš tamo ekipi da bi mjenjao dio po dio dok ne nađeš grešku.
Ali opet tko ti garantira da taj rabljeni dio nije pokvaren istim uzrokom kao i tvoj.
Možda najbolje da odeš u ovlašteni servis ako su te već 5 puta zavlačili.. Možda te i neće oderati. Traži procjenu
@relja
Kod tebe su vjerojatno samo vakum cjevčice. Dosta je da je malo porozna. Promjeni ih sve, to ti je 2.5 m ti je dosta.
Da.
Na očitavanju maf senzora vidi se kad je egr blokiran. Znači kad je blokirajući metal podstavljen u leru očitanja skoče skoro za duplo jer je egr u leru na 75%.
O kojem motoru se radi?
P1482 fan control circuit voltage 2 too small engine cooling B-004
Provjeri malo instalaciju..
Iz kojeg razloga?
Pozdrav svima,
Evo imam jednu ludu teoriju koja bi mogla upaliti ako me netko podrži u njoj.
Kako i sam vozim auto s ovim motorom htio bi blokirati egr ventil što zbog lošeg goriva a i zdravlja samog motora jer sam ga več čistio par puta.
Znači metalna pločica na ispušnoj grani gdje se egr ventil spaja ne igra ulogu blokiranja jer nakon nekoliko dana ili vožnje na određenoj turaži pali mil lampicu.
Lampica se pali jer ecu skuži da se ne ulaze ispušni plinovi nazad na usis mada se egr uredno otvara.
Mislio sam odrezati onu cijev koja ide sa ispušne grane do usisa i na nju nakačiti neki filter zraka tipa gljivu kad se otvori egr ventil da povuče čistog zraka, a dio na ispušnoj grani začepiti pločicom.
Nije problem malo kemijati s cijevima imam ionak jednu sa raskopanog motora. Sad stvar je dali bi ecu to popušio i nebi palio lampicu.
Ovaj kod greške je nažalost "univerzalan" za različite kvarove.
Ja sam ih rješio na desetke na različitim opel motorima, kod svakog je bilo nešto drugo.
Bez parametara ćeš teško nać šta je.
Nemoj napamet mjenjati skupe dijelove ako nije do njih, sistem eliminacije je najgluplja stvar kod ovog kvara ako kupuješ nove dijelove i nemaš za prebacivati s auta na auto.
Kvar je u dosta slučajeva uzrokovao začepljen katalizator, vakum cjevčice, map-čišćenje usisne, aktuator wastegatea.
U dosta je slučajeva bio bolje kad bi se auto isturirao u leru..
Najčešći uzrok ovog kvara ja i dalje smatram da je penzionerska vožnja..
Nemoraš skidati cijelu pumpu da bi skinuo samo elektroniku..
Elektroniku možeš skinuti dok je pumpa na autu za pola sata i manje, ako nemaš povjerenja u svoj rad pošalješ je ekipi koja se s tim bavi.
Cijene reparacije elektronike i nisu više toliko skupe a ljudi koji to odrađuju daju i po 2 godine garancije na rad s tim da je elektronika gotova za sat-dva.
Ja sam pričao s jednim od najjačih bošista u zagrebu. Kaže kod te pumpe samo ta elektronika stvara problem, kaže stvar je kao i televizor popraviti, ima par caka.
Rijetko koja da se mehanički pokvari, ljudi se čak s njima voze i na svakakvi biodiesel, plavac i lož ulje ali mehanički rijetko šta da ode.
Zanimljiva metoda.
Nisam tako probavao, stator provjeravam omski i ispitujem multimetrom provodljivost na masu.
Slažem se da su ti alternatori blesavo složeni. Mislim da sam alternator i nije tako loš nego brate kud ćeš vakum pumpu na njega, taj mali semering mora procurit kad tad.
Ali ajde nije tako ni loš, ovaj alternator je izdržao malo preko 200.000km bez otvaranja..
jedina loša stvar je kod njih šta se taj rotor mora mjenjati. Kad se sve zbroji rotor, regler, lageri, semerinzi, vrijeme oko čišćenja.. Ispadne cifra skoro da se i kupi reparirani za 700-800kn.
Samo kakva je stvar kod tih repariranih koji se mogu kupit u trgovinama auto dijelova, šta je sve na njima mjenjano, kolko oni drže ulje?
Velim ti da sam ih odradio par s tim tranzistorom i nije bilo problema.
Eto na našoj službenoj astri smo to radili i drži več 2 godine.
a šta ti prijatelju mjenjaš
Provjerio sam samo vodljivost statora dok je bio vani.
Eh sve je bilo zauljeno i masno.
Odmastio sam sve i sad izgleda ko novo. Punjenje 14.2V bez nekih oscilacija..
A što se tiće dioda, sve su bile ok.
Ovaj alternator nažalost ima uprešane sve diode pa pojedinačno mjenjanje nije moguće..
Kolko se sječam na nekim golfovima sam to vidio na bosch alternatorima..
Alternator sređen.
Nažalaost problem je bio dosta velik.
Popustio je semering sa vakum pumpe i ulje je procurilo u alternator. Imam i par slika budem ih kasnije stavio.
Otišao je kolektor, četkice, regler, zamjenjeni lageri. Zamjenjen je rotor pošto je dio na kojem je nasjedao semering skroz poglodan.
Mislim da ovaj ima uprešane diode u metalno kučište zbog hlađenja.
Jesi mjenjao kad samo diodu dvije?
Ja sam dosad samo cijeli most mjenjao..
Combo y17dt.
Idem ga tek sutra radit. Imao sam situaciju kad svijetli stalno, tinja i pojačava se.
Ovo da nekad zasvijetli mi nekako smrdi na loš kontakt na konektoru reglera.
Jel netko zna otprilike cijenu regleda i jel za hitachi šta skuplji..
Ler gas je oko 850 okr. LAmpica se ugasi kad dodam gas do cca 1200-1500okr. Remen je ok, ne proklizava.
Najgore je šta nema pravila kad će se upalit. Dva dana je dobro, pa se treći dan upali lampica i tako svijetli dok ne dodam naglo gas. PA je tjedan dana sve ok pa se opet upali i tako u krug.
Sad je počela na svakom semaforu..
Pozdrav,
Jel netko ima ideju svijetli mi lampica akumulatora u leru. Kad dodam gas prestane.
Znači nije da tinja nego se baš upali, čim krenem ili stisnem gas na nekih 1500okr ugasi se.
Radi se o hitachi alternatoru.
Vidi šta je sa tim senzorom radilice. Tj probaj stavit drugoga.
Ako ti je neispravan vjerojatno uzima podatak s pumpe.
Mogu ti poslati predvečer, nemam na ovom kompu.
A pogledaj malo po netu, ima toga.
Postoji check engine na tom motoru.
A možeš je i aktivirati preko op-coma da vidiš dali radi.
Začepljen katalizator se lagano može provjeriti mjerenjem pritiska ispušnih plinova prije i poslje kat-a.
Izbuše se dvije rupe u koje se kasnije zavidaju šarafi a prek njih se mjeri pritisak.
PA sada ti sigurno neće zasvijetlit jer je vani temperatura iznad 20C.
Ajde ovako.
Na tom motoru a i na večini novijih grijači motora, znači zavojnica na instrument tabli koju ti vidiš se pali kad je temp antifriza ispod 10C.
znači ako je vani 20C onda je sigurno i temp antifriza oko 20C i neće ti paliti lampicu grijača.
Možeš napraviti jednu jednostavnu provjeru.
1. Način.
Skini konektor sa ECT senzora(nalazi se iznad termostata) i probaj dat kontakt.
znači kad skineš konektor sa ECT senzora ecu ne očitava otpor i stavlja neku defaultnu temp motora od -15C kako se ecu nebi bunio. ECT inače mjenja otpor ovisno o temp.
Znači lampica grijača se nalazi na tabli brzinomjera mislim da je u gornjem redu i trebala bi zasvijetliti na 2-3 sekunde.
To je samo impuls koji pali relej, relej radi kojih 8 sekundi, znači grijači griju 8 sekundi mada ti to ne vidiš na tabli.
2.Način
Upališ dijagnostiku opcom tech2 ili slično i aktiviraš Glow plug relay.
To je relej grijača.
Odeš do grijača sa unimerom i izmjeriš napon. Možeš odmah i same orijače omski dali su ispravni.
3. Način
Uzmeš hladni sprej u boci i posprejaš okolo ect senzora dok se ne počne ledit.
Izmjeriš napon,gledaš.
Ako je sve ok, ko fucka lampicu nemoj se s njom ni zajebavat ak nemaš viška vremena, mada je nije problem zamjenit.
Ako utvrdiš da se iz nekog razloga ne pale grijaći, pogledaj relej grijača dali je ispravan.
Nalazi se odmah do akumulatora s desne strane kad gledaš od naprijed.
Njega ispitaš... Znaš valjda..
Jel auto sređen?
Smrdi mi nekak na začepljen sustav goriva a nakon toga elektronika Vp44.