Trenutno niste prijavljeni. Za prikaz svih foruma potrebna je registracija.
Ako je kompresija dobra nema potrebe ispitivati propusnost, bitno da je mjerenje kompresije rađeno sa pouzdnim instrumentom i po postupku koji propisuje proizvođač. Sa lošim ventilima ne bi postigao dobru kompresiju, sa lošim karikama pokazao bi negdje propuštanje karika, iberlauf, čep ulja, filter zraka itd. Šta misliš pod tim da mu malo fali, jel hvata po malo ili na neki cilindar, možda anlaser ima pomoć nekog cilindra pa se obrtaji na verglaju povećaju. Ovaj sa yt videa zapravo upali na kratko pa se ugasi, to je nešto sasvim drugo od situacije kad nema paljenja nikako.
Ovo govorim općenito jer zapravo ni ne znam koji motor imaš, nisi naveo tip motora a ni godinu i snagu da se vidi koji je motor.
Ne spominješ tlak goriva, očitanu temperaturu antifriza, napon akumulatora na verglanju, i tako neke parametre koji bi mogli utjecati na trenutak i količinu ubrizgavanja koji su bitni kod starta motora.
Mislim da je volan klasika, pregledati nivo ulja i križeve da ne zapinju. Ne znam kakvu bi elektroniku imao, jedino ako je progresivni pa ima regulator ali to ako ne radi trebao bi ostati mekan stalno.
Trebao bo biti dekl kod suvozačkih nogu u koji ulaze cijevi sa vodom. Dekl skineš, otpojiš tu cijevi i gurneš prema motoru, hladnjak izvučeš i to je to. Kod sastavljanja nove O ringe treba staviti, a možda one i sad puštaju pa se čini kao da je hladnjak jer je spoj na samom hladnjaku.
Što se tiče problema, treba imati na umu da se bregasta okreće dva puta sporije od radilice, kad bi se, na primjer, moglo nešto zakačiti/zavrnuti na remenicu bregaste pa pustiti da kucka po ključu, po ritmu bi se moglo zakljičiti jel od radilice ili od bregaste dolazi zvuk.
Moguće i da bregasta ima lufta u ležajevima. Jel sigurno zvuk metala, i zbog loše dizne zna biti zvuk kao da metal od metal udara. Snimi zvuk mobitelom pa stavi na YT da čujemo i mi ostali.
kakvih se gluposti ovde moze procitati....ima nas ovde i koji nesto razmisljamo i pametno da kazemo,....
Zanimljiva konstatacija, volio bi da pojasniš koje su to gluposti, meni ovo tvoje ne samo da zvuči uvredljivo nego i ispada da se to što si napisao odnosi upravo na tebe, ne znam, možda je neka interna šala između ljudi sa kojima se poznaješ, ali ovako kad ja čitam ne zvuči OK.
Dejan je postavio sliku varijabilne turbine, samo misli da nije, west gate nije potreban kod takve turbine jer je regulirana a ako prepunjava ide u safe mod.
U podacima stoji da dovod treba biti 4.5 do 6 bara,ali provjeri još konkretno za taj motor.
Psa 2.2 motori imaju varijabilnu turbinu, na minimumu je kad je bez vakuma, ali ne razumijem ovo sa tlakom, pa ne treba ni davati više 1500mbara, tj. 1.5 bara.
Novija vozila imaju i senzor vlage pa se kompresor pali i radi snižavanja vlage u kabini, moguće da je taj auto imao već tu funkciju.
Nema veze jel na grijanju, isparivač je uvijek prvi do ventilatora, znači zrak ide na njega pa onda radijator grijanja. Akumulator se ne smije isprazniti jer napredna tehnologija pazi na stanje akumulatora i upravlja svim potrošačima u autu, ako je loš aku vozač će dobiti upozorenje i prije nego mu zatreba isušivanje klime. Osim toga smrad se pojavi tek kod starih vozila kojima nije redovito mijenjan filter ili već puštaju isparivači pa smrdi ulje iz sistema, i ne sviđami se to što vlažni zrak ispuše u zatvorenu kabinu, bolje bi bilo da ima neki dodatni ventilatorčić i senzor vlage za njegov rad, koji bi vlagu izvukao prema vani a možda i vrući zrak iz zatvorenog auta. Kinezi već prave takve ventilatorčiće iako je bilo i prije u katalozima dodatne opreme evropskih proizvođača raznoraznih solarnih ventilatorčića za šiber prozor itd.
Obična sijalica sa plastičnim grlom za tiskane ploče, kad pregori ne vide se brojke ni po danu, jedino se vide ako sunce direkt dopire do displeja ili se posvjetli baterijom ali skroz blizu i to pod nekim kutom, izgleda baš ko da je mrtav displej ali nije.
Nailazio sam na opciju za podešavanje vremena nakon kojeg ide u eko mod, bude i opcija za isključivanje za aute koji su u salonu dok su još u prodaji.
Imam jednu Xantiu u dijelovima, mislim da bi trebao imati od nje taj relej, ako te zanima javi da potražim, mogao bi ti do Odžaka dostaviti ako ti to šta znači.
Nije problem zavariti, problem je što je varenje opasno zbog para u rezervoaru, taj koji vari mora dobro znati siguran način za taj posao.
možda je boljer rješenje krpanje tekućim metalom ili poliesterom, postoji cijeli rezervoari od poliestera pa bi i zakrpa morala biti trajno rješenje.
Ali zar je njemu rezervoar metalni??
Probao danas C5 upaliti bezremena na alternatoru, i izašao iz eko moda čim je upalio.
Neće ništa raditi dok je u eko modu, za ručice i sve prekidače imaš test i vidiš na dijagnostici jel BSI prima signal od pojedinih komponenti.
Sa lexiom se može deaktivirati eko mod i podešavati nakon koliko vremena ide u eko, znači sa lexiom deaktiviraš eko mod i onda ti treba raditi sve, ali će opet otići u eko mod ako ne registrira da je motor upaljen. Sutra ću baš probati na C5 jel izlazi iz eku moda kad se upali ili mora alternator raditi, na njemu nema remena pa ne vrti alternator, mislim da mora alternator vrtiti.
Po Tolerance Data tlak na leru je 590mbara
Morala bi dijagnostika pokazati, na C3 BSI bilježi logove grešaka, ako je neki modul ostao bez napajanja to će BSI zabilježiti, ako je motorni ostao bez napajanja neće u njemu biti greška ali će BSI zabilježi to u log.
Jel sa Lexiom čitaš greške ili neka univerzalna?
U Tolerance Data piše da treba biti 2.0 do 3.5 za taj motor, a za motor 160kw piše 3.5 do 7.5.
Osim tlaka trebaš provjerit količinu goriva na povratu, poslije regulatora, nemam podatak za taj motor ali orijentaciono trebaš imati na povratu oko pola litre za 15 sekundi rada pumpe.
Diagnostikom se može ući i kad je u ekonomy modu, može se dijagnostikom i isključiti ekonomy mod ili kad bi upalio automatski bi izišao iz ekonomi moda, to što neće upalit nema veze s tim što je u ekonomy modu.
Texa Navigator TXT+agri program+laptop+kablovi, sve skupa jako puno novčanica ali se i popravci mogu dobro naplatiti.
Valja kompresor smo su priključci blizu pa se pulsiranje plina prenosi na kazaljke, svaki kompresor radi tako samo su priključci dalje pa se pulsiranja amortiziraju u crijevima, a kod nekih auta je na tlačnoj cijevi odmah do kompa ugrađen kompenzator da se nebi vibracije prenosile dalje na cijevi.
Možeš pulsiranje prigušiti na hansenima ako su kvalitetni, odvrneš ih nakon punjenja pa onda zavrneš tek toliko da malo propuste plina da možeš očitat tlakove a da pulsiranje bude prigušeno.
Tlak je uvijek malo veći ispred filter sušača zbog otpora koji stvara sušač, osim toga očitanje je neprecizni i na manometrima i na dijagnostici, razlika od 2-3 bara ne znači ništa.
U ovom slučaju je velika razlika tlaka zbog začepljenog filter sušača, senzor je iza filtera pa očitava niži tlak od onog koji je u kondenzatoru, normalno je da pali ventilatore na 12 bara, ali treba ih paliti kad je 12 bara u kondenzatoru, znači u ovom slučaju pali ih prekasno, što je još gore tlak može preći i preko 30 bara a kompresor se neće isključii jer je senzor tlaka na nižem tlaku. Zbog svega toga strada kompresor, kondenzator i crijevo od kompa do konda, i ulje malo promijeni sastav zbog visokih temperatura u sistemu.
Dvodijelna remenica je na radilici i preko nje ti ide sve, alternator, klima, servo. Lako je provjeriš, pogledaš oko nje dali ima razbacanih ostataka gume, ili uzmeš pajser i probaš lagano pomjerati remenicu, ne smije bit klimava. Ako je do nje onda će ti se skroz raspast kad se upali klima, može napraviti i veće štete, zato popravljaj to što prije.